امام جمعه رامهرمز: ولایت فقیه استمرار عید غدیر است - افق اقتصادی

امام جمعه رامهرمز: ولایت فقیه استمرار عید غدیر است - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 74902 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۵۹ |
303 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

امام جمعه رامهرمز گفت: امروز ولایت فقیه استمرار عید غدیر است و ضمن شکر این نعمت الهی می‌بایست نسبت به اطاعت از اوامر ولی امر کوشا باشیم.

امام جمعه رامهرمز: ولایت فقیه استمرار عید غدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، حجت‌الاسلام سید محمدحسین میری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رامهرمز با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: روز غدیر روز برهان و حجت بر تمام جویندگان حق و حقیقت است و امیرالمؤمنین(ع) به صراحت کلام رسول اکرم(ص) جدا کننده حق و باطل است و تنها افرادی که در جبهه علی باشند بر حق هستند.

وی در ادامه خطبه‌ها گفت: ولایت امیرالمومنین(ع) امتحان و آزمایش مؤمنین است که چه کسی بر صراط الهی پایمردی خواهد کرد و چه کسی راه نفاق پیش می‌گیرد و از صراط الهی خارج می‌شود که خداوند ما را در این مسیر قرار داده است.

امام جمعه رامهرمز تصریح کرد: عید غدیر در بین تمام اعیاد اسلامی بزرگترین و مهمترین است چرا که این عید موجب تکامل دین و اسلام گردید و طبق روایات در این عید تمام پیامبران به عبادت و شکر الهی پرداختند و بر ماست که با تأسی از سیره اولیای الهی شکر این نعمت را به جا آوریم.

وی بیان کرد: امروز ولایت فقیه استمرار عید غدیر است و ضمن شکر این نعمت الهی می‌بایست نسبت به اطاعت از اوامر ولی امر کوشا باشیم.

میری با اشاره به عضویت ایران در پیمان شانگهای گفت: عصبانیت دشمن و فضاسازی رسانه‌ای آنها علیه این موضوع بیانگر اهمیت و تاثیر این عضویت در موضوعات داخلی است که در این خصوص می‌بایست از دولت انقلابی حمایت کرد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید