برپایی موکب‌ در مرزهای چذابه و شلمچه برای استقبال از زائران - افق اقتصادی

برپایی موکب‌ در مرزهای چذابه و شلمچه برای استقبال از زائران - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 24433 |
تاریخ انتشار : ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۰۲ |
209 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

۱۰ موکب اربعین حسینی از روز جمعه در مرز‌های چذابه و شلمچه برای استقبال از زائران برگشته از دعای عرفه امام حسین(ع) برپا شده است تا از زائران پذیرایی کنند.

برپایی موکب‌ در مرزهای چذابه و شلمچه  برای استقبال از زائران

حجت‌الاسلام سیدمحمودموسوی رئیس کمیته تغذیه، اسکان و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خوزستان،امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز،اظهار کرد: موکب های اربعین حسینی با آب بسته‌بندی، آب میوه، کیک و بیسکویت از زائران بازگشته از کربلا استقبال می‌کنند.
حجت‌الاسلام سیدمحمودموسوی افزود: موکب‌های مردمی تا روز عید غدیر خم در پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه فعال خواهند بود و از زائران امام حسین (ع) پذیرایی می‌کنند.

رئیس کمیته تغذیه، اسکان و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین خوزستان با بیان اینکه در یک هفته اخیر بیش از ۳۰ هزار زائر برای شرکت در مراسم دعای عرفه از مرز‌های چذابه و شلمچه راهی کربلای معلا شده بودند، افزود: هماهنگی لازم با نیروی انتظامی، گمرک و راهداری از بازگشت زائران انجام شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان عنوان کرد: گیت‌های ورودی در پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه به صورت شبانه‌روزی فعال است.

موسوی بیان کرد: مرز‌های چذابه و شلمچه همچنان برای عزیمت کاروان‌های زیارتی عتبات و ورود زائران و گردشگران عراقی به کشورمان باز است و هیچ گونه محدودیتی اعمال نمی‌شود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید