باند ۸ نفره سارقان در شیروان منهدم شد - افق اقتصادی

باند ۸ نفره سارقان در شیروان منهدم شد - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 63496 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۰۹ |
318 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی شیروان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شیروان، باند ۸ نفره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی و قطعات و محتویات خودرو با ۱۷ فقره سرقت متلاشی شد.

باند ۸ نفره سارقان در شیروان منهدم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز سرهنگ مجید یگانه پور، فرمانده انتظامی شیروان در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: در پی سرقت‌های منازل، مشاعات ساختمان، قطعات و محتویات خودرو از شهروندان بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و باند ۸ نفره سارقان شناسایی گردیدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات پلیسی موفق شدند مخفیگاه متهمان را شناسایی و آنها را دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه تعداد زیادی اقلام مسروقه شامل لوازم منزل، مشاعات ساختمان، قطعات و محتویات خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی شیروان با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کردند، افزود: اعضای این باند در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان از تردد افراد مشکوک به داخل مجتمع‌های مسکونی و اعتماد بی‌جا به افراد غریبه و ورود آنها به حریم منازل مسکونی که باعث سوء‌استفاده سارقان شده و با شناسایی موقعیت و وضعیت منازل مورد نظر در هر فرصتی اقدام به سرقت می‌نمایند، جلوگیری کنند و از همشهریان عزیز خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

پایان پیام/س


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید