ثبت‌نام ۲ هزار و ۴۱۱ نفر در طرح مسکن محلات کم‌برخوردار خراسان‌شمالی - افق اقتصادی

ثبت‌نام ۲ هزار و ۴۱۱ نفر در طرح مسکن محلات کم‌برخوردار خراسان‌شمالی - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 56518 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۱۰ |
314 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

جانشین وزیر کشور و رییس ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار کشور از ثبت‌نام ۲ هزار و ۴۱۱ نفر در طرح مسکن محلات کم‌برخوردار خراسان‌شمالی خبر داد.

ثبت‌نام ۲ هزار و ۴۱۱ نفر در طرح مسکن محلات کم‌برخوردار خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز علی آقا محمدی، جانشین وزیر کشور و رییس ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار کشور در همایش طرح تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار در استان اظهارکرد: همه ما نسبت به جامعه مسئول هستیم و اینگونه نیست که تقصیر را گردن دولت و بقیه بیندازیم.

وی با اشاره به اینکه در اجرای طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار هیچی پولی از کسی گرفته نمی‌شود، گفت: حتی در طرح مسکن در ابتدا هیچ پولی گرفته نمی‌شود، بلکه آورده خانوارها سنجیده می‌شود که تاکنون در خراسان‌شمالی دوهزار و ۴۱۱ نفر ثبت نام کرده‌اند.

جانشین وزیر کشور و رییس ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار کشور افزود: در رابطه با بیمه سلامت تمام افرادی که در دهک‌های پایین هستند تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و براساس کد ملی ثبت‌نام شده‌اند اما افراد گاها بی‌اطلاع هستند و به پزشک مراجعه نمی‌کنند.

وی بیان داشت: در این طرح تنها افراد طرح پوشش نهادهای حمایتی مدنظر نیستند، بلکه تمام افراد نیازمند که در محلات کم‌برخوردار زندگی می‌کنند و هر خانواده براساس نیازی که دارد تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار می‌گیرد.

آقا محمدی خاطرنشان کرد: برای موفقیت در اجرایی شدن این طرح همه باید پای کار باشند و  طرح به خوبی پیش رود و کمبودات جبران خواهد شد.

پایان پیام/س


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید