‍ صدور مجوزهای کسب‌وکار در خراسا‌ن‌شمالی تسهیل شود - افق اقتصادی

‍ صدور مجوزهای کسب‌وکار در خراسا‌ن‌شمالی تسهیل شود - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 41854 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۱۱ |
301 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

استاندار خراسا‌ن‌شمالی گفت: تسهیل و روان‌سازی استفاده از درگاه ملی صدور مجوز کسب و کار برای متقاضیان و آموزش این موضوع باید اجرایی شود.

‍ صدور مجوزهای کسب‌وکار در خراسا‌ن‌شمالی تسهیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهارکرد: تسهیل و روان سازی استفاده از درگاه ملی صدور مجوز کسب و کار برای متقاضیان و آموزش این موضوع بسیار مهم است لذا دستگاه های اجرایی این موضوع را  جهت جلوگیری از فساد نهادینه کنند.

وی گفت:با توجه به دستور قانون بودجه، پنج درصد اعتبارات به مصلی ها و گردشگری ها باید اختصاص یابد که ضروریست از این مبلغ، دو درصد از آن در حوزه مصلی ها در هر شهرستان هزینه شود.

در ادامه این نشست تبیین سند توسعه بخش تعاون مورد تصویب شورا قرار گرفت اما به گفته شورای برنامه ریزی استان، ارزیابی ها نشان می دهد که تا پایان برنامه ششم سهم کشور از تعاونی ها به هشت درصد رسیده در حالیکه هدف‌گذاری ۲۵ درصد بوده است. 

در ادامه نیز موضوع درگاه ملی مجوزهای کسب و کار کشور و تسریع در صدور این مجوزها مطرح شد که در استان خراسان شمالی ۱۷ هزار درخواست مجوز کسب و کار اعلام شده که تاکنون برای هشت هزار نفر مجوز صادر شده است.

گفتنی است همچنین الحاق ۷۷ هکتار گلستان شهر به محدوده شهر بجنورد و اجرای طرح هادی یکه سعود و توزیع اعتبارات احداث، تکمیل و تجهیز لوازم و ساختمان های اداری نیز به تصویب رسید.

پایان پیام/آ


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید