رفع تصرف ۲۹ هزار مترمربع از اراضی ملی خراسان‌شمالی - افق اقتصادی

رفع تصرف ۲۹ هزار مترمربع از اراضی ملی خراسان‌شمالی - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 26742 |
تاریخ انتشار : ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳ |
253 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل راه‌وشهرسازی خراسان‌شمالی گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان‌شمالی بیش از ۲۹ هزار مترمربع از اراضی ملی استان به ارزش تقریبی ۳۱۷ میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است.

رفع تصرف ۲۹ هزار مترمربع از اراضی ملی خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز قاسم قاسمی، مدیرکل راه‌وشهرسازی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان‌شمالی بیش از ۲۹ هزار مترمربع از اراضی ملی استان به ارزش تقریبی ۳۱۷ میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرده است.

وی گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان‌شمالی ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی، طی ۳ ماه نخست سال ۱۴۰۲ با اجرای ۱۱ مورد عملیات رفع تعرض فوری و اجرای احکام قضایی موفق به باز پس گیری حدود ۲۹ هزار و ۵۶۰ مترمربع از اراضی ملی با ارزش تقریبی ۳۱۷ میلیارد ریال شده است.

مدیرکل راه‌وشهرسازی خراسان‌شمالی با اشاره به جزئیات این ۱۱ مورد افزود: از این ۱۱ مورد، ۸ مورد مربوط به رفع تعرض فوری به مساحت ۳ هزار و ۶۰ مترمربع و ارزش تقریبی ۳۹ میلیارد ریال در شهرهای استان و ۳ مورد اجرای احکام به مساحت ۲۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع و به ارزش تقریبی ۲۷۷ میلیارد ریال است که در کلیه عملیات‌ها، نسبت به رفع تصرف کامل اراضی دولتی اقدام گردید.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی اینگونه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

پایان پیام/س


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید