بهره مندی مرزنشین زیرکوه از اینترنت پرسرعت - افق اقتصادی

بهره مندی مرزنشین زیرکوه از اینترنت پرسرعت - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 36690 |
تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۳۱ |
291 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: یک سایت دیگر توسعه شبکه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستاهای استان، در روستای علی آباد زیرکوه راه اندازی شد که با راه اندازی این سایت ۳ روستا از مزایای آن بهره مند شدند.

بهره مندی مرزنشین زیرکوه از اینترنت پرسرعت

به گزارش خبرگزاری فارس از زیرکوه، مصطفی بهی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران  از راه اندازی سایت جدید همراه در روستای علی آباد پیشبر زیرکوه خبر داد و اظهارداشت: در ادامه توسعه ارتباطات روستایی، یک سایت جدید مجهز به تکنولوژی های نسل یک، دو و سه همراه در روستای علی آباد پیشبر شهرستان زیرکوه احداث و راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: این سایت علاوه بر روستای علی آباد، روستاهای پیشبر و فخرآباد را نیز تحت پوشش قرار داده است و در مجموع ۲۵۰ خانوار روستایی دیگر استان را از تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره مند کرد.

وی گفت: سایت تلفن و اینترنت پرسرعت همراه علی آباد، با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال از محل منابع اعتباری طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسط شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اجرا شد.

مدیرکل ارتباطات و فناروی اطلاعات خراسان جنوبی اضافه کرد:  از ابتدای امسال تاکنون ۵ سایت توسعه شبکه ملی اطلاعات در سطح شهرستان زیرکوه راه اندازی شده است.

پایان پیام/۶۹۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید