جشن بزرگ مهمانی غدیر فردا در مرکز خراسان جنوبی - افق اقتصادی

جشن بزرگ مهمانی غدیر فردا در مرکز خراسان جنوبی - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 36062 |
تاریخ انتشار : ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ |
290 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: فردا همه خراسان جنوبی ها به جشن بزرگ غدیر در مرکز استان که از میدان شهدا تا ابوذر برپاست دعوتند.

جشن بزرگ مهمانی غدیر فردا در مرکز خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ این جشن ویژه‌تر از همه جشن‌ها و خاص‌تر از همه اعیاد است.

همه می‌خواهیم به برکه غدیر خم برویم اما نه در راه بازگشت آخرین فرستاده خدا در آخرین سفر حج بلکه در هر نقطه‌ای از شهر و روستا که زندگی می‌کنیم. همه کاروان شادی به راه انداخته‌اند تا شادباش گوی و تهنیت گوی زعامت و ولایت مولایشان علی (ع) بعداز حضرت ختمی‌مرتبت حضرت محمد بن مصطفی (س) علیه باشند.

این روزها همه در تکاپو و تلاشند تا جشن‌هایی برگزار کنند که بی‌نظیر باشد و کم‌نظیر و در خور‌شان ولایت مولایشان علی (ع).

بالاخره اگر می‌خواهیم لبیک‌گویی مولایمان باشیم باید سور و سات را به بهترین نحو آماده کنیم و همان‌گونه که در خراسان جنوبی همه همه دست‌به‌دست هم داده‌اند تا هیئتی‌وار سور و سات برگزاری این عید را فراهم آوردند.

همه از عشق دل و بدون هیچ چشم داشتی برای برپایی موکب‌ها، برنامه‌های آن تلاش می‌کنند و فقط فقط هم رضایت مولایشان را می‌خواهند.

برای انجام هر کاری هم سر ودست می‌شکنند و هر آن‌چه دارند را در طبق اخلاص گذاشته پیش کش می‌کنند به همه شیعیان و دوستداران مولایشان.

همه با یک یا علی پا به میدان گذاشته‌اند و خوشا به سعادت خادمان غدیر و زوار این عید که پای ثابت این مجالس شادی‌اند.

قرار است فردا هم در مرکز خراسان جنوبی جشن بزرگ مهمانی غدیر برگزار شود و از چند روز قبل هم هماهنگی‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و تدارکات لازم انجام شده تا در روز موعد شاهد جشنی باشیم به وسعت دل کهکشانی مولایمان علی (ع).

در این جشن همه دعوتند از خرد و کلان، جوان و پیر، مادر و پدر، کارگر، کارمند، استاد، دانشجو، دانش‌آموز و معلم و همه همه تا در تک‌تک موکب‌هایی که از میدان شهدا تا ابوذر بیرجند برپا شده عشق و اردات برپاکنندگان را به مولایشان علی (ع) ببینید.

آن طور که حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قناعت، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: در جشن مهمانی غدیر بیرجند که یک نوع رزمایش فرهنگی نیز به‌حساب می‌آید ۲۰ موکب برپا می‌شود که برپایی این موکب‌ها نیز با گروه‌های مردمی، مساجد، گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی و… است.

به گفته وی در هر‌کدام از این ایستگاه‌هایی که از میدان شهدا تا ابوذر بیرجند برپاست غرفه‌های مختلفی تدارک دیده شده که به اجرای برنامه‌های مختلف از‌جمله اجرای سرود، خدمات فرهنگی و هنری، پرده‌خوانی، برپایی غرفه‌هایی ویژه کودک و نوجوانان و…. می‌پردازند.

وی عناوین برنامه‌هایی که برای این جشن بزرگ تدارک دیده شده را ۱۵ تا ۲۰ عنوان اعلام کرد و افزود: ایستگاه‌های پذیرایی شربت، شیرینی، آب و… نیز در این جشن بزرگ چند کیلومتری نیز برپاست.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی زمان اجرای این جشن بزرگ خانوادگی را هم از ساعت ۱۷ تا ۲۲ فردا اعلام کرد و گفت  چون این جشن خانوادگی هر‌کدام از خانواده‌هایی که در این جشن حضور یافته و عکس و کلیپ از برنامه‌های جشن به‌صورت خانوادگی به شماره ۰۹۲۱۸۷۸۲۰۱۷ ارسال کنند به قید قرعه به ۴۰ خانواده و به تعداد اعضای آن به آن‌ها عقیق یمنی داده می‌شود.

قناعت جشنواره‌های سفره عیدانه، رادیو غدیر، قرارگاه نوجوانه، دختران حاج قاسم و… را نیز از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای این جشن بزرگ عنوان کرد.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

 


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید