بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| جازساز ۶۵ کیلو گرم تریاک در اتوبوس و جزئیات بخشش اضافه خدمت سربازان - افق اقتصادی

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| جازساز 65 کیلو گرم تریاک در اتوبوس و جزئیات بخشش اضافه خدمت سربازان - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 34251 |
تاریخ انتشار : ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ |
311 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

در بسته خبری حوادث امروز خراسان جنوبی در جریان جزئیات اخباری در زمینه جاساز ۶۵ کیلوگرم تریاک دراتوبوس، اطفاء حریق خودرو با سرعت عمل پلیس و اعلام جزئیات بخشش اضافه خدمت سربازان قرار می گیرید.

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| جازساز ۶۵ کیلو گرم تریاک در اتوبوس و جزئیات بخشش اضافه خدمت سربازان

برگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری حوادث امروز خراسان جنوبی در جریان جزئیات اخباری در زمینه جاساز ۶۵ کیلوگرم تریاک دراتوبوس، اطفاء حریق خودرو با سرعت عمل پلیس و اعلام جزئیات بخشش اضافه خدمت سربازان  قرار می گیرید.

جاساز ۶۵ کیلوگرم تریاک دراتوبوس  

سرهنگ حسین رفعتی نژاد، جانشین انتظامی شهرستان قاینات اظهارداشت: مأموران ایست و بازرسی شهید غلامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری  مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از اتوبوس، ۶۵ کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل خودور جاساز شده بود کشف کردند. 

وی افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اطفاء حریق خودرو با سرعت عمل پلیس  

  سرهنگ علیرضا عباسی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی  خراسان جنوبی هم گفت:  یک دستگاه خودروی سواری در میدان ابوذر بیرجند به علت نقص فنی دچارآتش سوزی شده بود که بلافاصله کارکنان پلیس راهور مستقر در میدان برای کمک رسانی در محل حاضر شدند. 

وی در ادمه افزود: با اقدام به موقع و سرعت عمل  ماموران پلیس راهور و با استفاده از کپسول آتش نشانی،  آتش سوزی مهار و از انفجار خودرو و افزایش خسارت جلوگیری شد که پس از حضور عوامل آتش نشانی پاک سازی و ایمن سازی لازم نیز انجام شد.

وی با بیان این که کارکنان پلیس حافظ جان و مال مردم هستند خاطر نشان کرد: اقدام این ماموران وظیفه شناس باعث خشنودی مالک خودرو شده و با حضور در پلیس راهور از اقدام شایسته این ماموران فداکار تقدیر و تشکر کرد.

اعلام جزئیات بخشش اضافه خدمت سربازان 
 
 سرهنگ ابوالفضل مومن زاده، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی هم گفت: برابر اعلام معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به میمنت عید سعید غدیرخم، اضافه خدمت ۳ و ۶ ماهه کارکنان وظیفه دارای غیبت سنواتی و همچنین مشمولان غایبی که تا ابتدای مهر امسال خود را برای انجام خدمت دوره ضرورت، معرفی کنند مورد بخشش قرار گرفت. 

وی بیان داشت: بر این اساس همه کارکنان وظیفه دارای غیبت سنواتی برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی و بهره مندی از  این بخشش  به کارگزینی یگان مربوط مراجعه کنند و مشمولان وظیفه غایب خدمت دوره ضرورت چنانچه با بهره مندی از فرصت پیش آمده ، حداکثر تا ابتدای مهر ماه امسال خود را به دفاتر پلیس+۱۰ معرفی و برای اعزام به خدمت سربازی اقدام کنند، از مقررات بخشش اضافه خدمت سنواتی بهره مند خواهند شد. 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود: چنانچه هریک از مشمولان وظیفه غایبی که در مهلت تعریف شده برای تعیین وضعیت خدمتی اقدامی نکنند و یا در تاریخی که برای اعزام آنها تعیین شده در خدمت حاضر نشوند همچنان به موجب این ماده با اضافه خدمت سنواتی به خدمت اعزام می شوند.

به گفته مومن زاده در ضمن این بخشودگی موجب حذف آثار اضافه خدمت نشده و مجوزی برای استفاده از معافیت های کفالت و یا تحصیلی برای دارندگان غیبت سنواتی نخواهد بود. 

 وی خاطر نشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانیwww.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال های سازمان به نشانی @khabaresarbazi و @vazifeh_ir از آخرین اخبار مربوط مطلع شوند.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

 


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید