رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: ایران امروز با دوران دفاع مقدس متفاوت است - افق اقتصادی

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: ایران امروز با دوران دفاع مقدس متفاوت است - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 16306 |
تاریخ انتشار : ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ |
343 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور با اشاره به این که امروز ایران اسلامی با دوران دفاع مقدس متفاوت است و حالا در اوج اقتدار است گفت: ساخت هواپیمای جنگنده نظامی کشتی و ناو جنگی و موشک‌ها با برد چندین هزار کیلومتری نقطه اقتدار ماست.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: ایران امروز با دوران دفاع مقدس متفاوت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مراسم گرامیداشت شهدای ۷ تیر در بیرجند، با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن است که برای اولین بار در تاریخ کشور حاکمیت دینی و اسلامی را برای مردم به ارمغان آورد اظهارداشت: پس از پیروزی انقلاب، دشمنان ما دست به هر توطئه و جنایتی زدند و ما در این در این مسیر و برای دفاع از اسلام و قرآن و حاکمیت و ارزش‌های اسلامی بیش از ۲۲۰ هزار شهید را تقدیم کرده ایم.

وی با اشاره به این که شهید بهشتی و یاران باوفایش لحظه‌ای در دفاع از انقلاب تردید نکردند افزود: این شهدا برای ما تنها یک پیام دارند که آن مقاومت و ایستادگی است.

وی با اشاره به اینکه امروز منطق جمهوری اسلامی راه امام حسین (ع) است گفت: این منطق این است که به هیچ کشوری ظلم و ستمی نمی‌کنیم، ولی زیر باز ظلم و ستم هیچ کشوری هم نمی‌رویم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: امروز چهره آمریکای جنایتکار برای همه روشن شده، زیرا آمریکا در طول حیات ننگین خود بیش از ۲۴۵ جنگ به راه انداخته که نمونه آن عراق افغانستان و ویتنام است.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور با اشاره به این که امروز ایران اسلامی با دوران دفاع مقدس متفاوت است و امروز و حالا در اوج اقتدار است  ادامه داد: ساخت هواپیمای جنگنده نظامی کشتی و ناو جنگی و موشک‌ها با برد چندین هزار کیلومتری نقطه اقتدار ماست.

وی اضافه کرد: امروز به کسی اجازه تعرض نمی‌دهیم و مثل همیشه از عزت و اقتدار خود دفاع می‌کنیم.

پایان پیام/۶۹۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید