۲۸۰ پایگاه جمع آوری نذورات قربانی در خراسان جنوبی برپا می شود - افق اقتصادی

۲۸۰ پایگاه جمع آوری نذورات قربانی در خراسان جنوبی برپا می شود - افق اقتصادی
جمعه, ۶ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-27
کد خبر: 13950 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ |
343 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از برپایی ۲۸۰ پایگاه ثابت و سیار جمع آوری نذورات قربانی مردم و فعال بودن ۶۱ قربانگاه همزمان با عید سعید قربان در استان خبر داد.

۲۸۰ پایگاه جمع آوری نذورات قربانی در خراسان جنوبی برپا می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران با تبریک عید سعید قربان و دهه ولایت، ضمن دعوت از مردم نیکوکار استان برای عمل به سنت حسنه قربانی و کمک به نیازمندان اظهارداشت: ۱۰۲ پایگاه توسط امداد و ۱۸۰ پایگاه توسط مراکز نیکوکاری در محل برگزاری نماز عیدسعید قربان، میادین و معابر اصلی استان برپا خواهد بود.

وی افزود: مردم نیکوکار، خیران و تمام افرادی که قصد ادای نذورات خود در عید سعید قربان را دارند، می‌توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در خراسان جنوبی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با تشریح جزئیات طرح نذر قربانی اظهار کرد: این طرح در راستای مفاهیم دینی، الهی و انسانی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های نیازمند در عید قربان اجرا می‌شود.

عرب به دیگر روش های مشارکت در طرح خداپسندانه نذر و قربانی توسط این نهاد اشاره کرد و گفت: هم استانی‌های عزیز می توانند نذورات نقدی خود را از طریق واریز به شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ ،واریز به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۲۰۴۰۰،پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۰۵۶*۸۸۷۷* وهمچنین پرداخت از طریق کدqr به نیازمندان اهداء کنند.

وی  با اشاره به این که مردم نوع دوست استان همواره در راستای احیای فرایض و سنت های دین مبین اسلام پیش قدم بوده اند یادآورشد: همزمان با عید سعید قربان مردم سخاوتمند خراسان جنوبی سال گذشته بالغ بر ۷ میلیارد و ۴۷۱ میلیون تومان کمک نقدی وغیرنقدی و هزار و ۷۳۵ دام سبک و سنگین در این طرح به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهداء کردند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید