آغاز طرح نظارت تعزیراتی حکومتی ویژه بازگشت حجاج خراسان جنوبی - افق اقتصادی

آغاز طرح نظارت تعزیراتی حکومتی ویژه بازگشت حجاج خراسان جنوبی - افق اقتصادی
جمعه, ۶ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-27
کد خبر: 13893 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ |
363 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازگشت حجاج استان از امروز در خراسان جنوبی آغاز شد.

آغاز طرح نظارت تعزیراتی حکومتی ویژه بازگشت حجاج خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی محدثی نژاد، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازگشت حجاج استان از امروز در خراسان جنوبی آغاز شد.

وی گفت: با توجه به هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی و اداره صمت مقرر شد گشت مشترک بازرسی طرح نظارتی بازگشت حجاج از امروز ۶ تیر ماه آغاز شود.

وی افزود: با توجه به خرید‌های کلی حجاج و خانواده‌ها در این ایام، این طرح در بازارها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های مختلف در خراسان جنوبی با حضور رئیس شعب تعزیرات شهرستان و بازرسان جهاد کشاورزی و اداره صمت انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: در سه ماه گذشته ۲ هزار و ۲۱۰ پرونده قاچاق سوخت برای رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی وارد شدند که این رقم در مدت مشابه سال قبل هزار و ۴۷۱ پرونده قاچاق سوخت بود. 

محدثی نژاد افزود: افزایش ۵۰ درصدی پرونده‌های قاچاق سوخت در خراسان جنوبی نشان دهنده عزم جدی دستگاه‌های نظارتی بر کنترل بازار است.

وی گفت: در این مدت در بخش های مختلف ۳ هزار و ۱۸ پرونده تخلف به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد تعزیرات استان شده که از این تعداد ۲ هزار و ۹۸۸ پرونده مختومه شد.

وی افزود: بیشترین فراوانی تخلفات در حوزه کالا، خدمات و بهداشت، درج نکردن قیمت ها، گران فروشی،  ارائه نکردن فاکتور خرید، در گام بعدی تقلب و عرضه خرج از شبکه است.

پایان پیام/۶۹۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید