دهیاران سربازان خط مقدم عرصه عمران و آبادانی روستاها هستند - افق اقتصادی

دهیاران سربازان خط مقدم عرصه عمران و آبادانی روستاها هستند - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 52286 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۰۸ |
324 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به وظیفه خطیر دهیاران به به عنوان نمایندگان عالی دولت در روستاها، گفت: دهیاران سربازان خط مقدم عرصه عمران و آبادانی روستاها هستند.

دهیاران سربازان خط مقدم عرصه عمران و آبادانی روستاها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی‌رضا حیدری سرپرست فرمانداری پاوه امروز در مراسم تجلیل و قدردانی از دهیاران بخش مرکزی و باینگان این شهرستان به مناسبت روز دهیاری‌ها و شهرداری‌ها با اشاره به وظیفه خطیر دهیاران به به عنوان نمایندگان عالی دولت در روستاها، اظهار کرد: دهیاران سربازان خط مقدم عرصه عمران و آبادانی روستاها هستند.

وی قدردان زحمات شبانه‌روزی دهیاران برای تغییر چهره روستا‌ها به سمت نشاط و پویایی شد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای شهرستان برای به ثمر رساندن این امر مهم ملزم به همکاری با دهیاران هستند.

سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به رفع مشکلات اداری، معیشتی و بیمه دهیاران بر حفظ جایگاه دهیاران تأکید کرد.

محمدهادی زامیاد، بخشدار مرکزی پاوه نیز در ادامه این مراسم با اشاره به فعالیت ۲۶ دهیار در دو بخش باینگان و مرکزی، افزود: طی سال گذشته و چهار ماهه سپری شده از سال‌جاری، ۲۵ طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای دو بخش مرکزی و باینگان با بیش از ۵ میلیارد تومان اجرا شده است که ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن اعتبارات دولتی و یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از آن مربوط به مشارکت‌های مردمی بوده است.

وی اعتبارات دهیاری‌های دو بخش مرکزی و باینگان را طی مدت مذکور را ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن بر ای اجرای طرح‌های عمرانی هزینه شده است.

بخشدار مرکزی پاوه این تعداد طرح را در زمینه‌های تعریض و خاکبرداری، بهسازی معابر، پله بنده ، احداث دیوار، بتن‌ریزی کوچه‌ها، احداث پارک‌کودک و آسفالت معابر عنوان کرد.

پایان پیام/پ


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید