خام فروشی ذخایر معادن کرمانشاه اوج بی‌تدبیری است - افق اقتصادی

خام فروشی ذخایر معادن کرمانشاه اوج بی‌تدبیری است - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 20512 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ |
302 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه از خام فروشی ذخایر معادن استان به عنوان اوج بی‌تدبیری یاد کرد و گفت: استقلال کشور با کار و تلاش درست می‌شود، نباید فقط گوش و چشم ما به بالادستی باشد گاهی مدیران استان می‌توانند تصمیم‌های اساسی بگیرند.

خام فروشی ذخایر معادن کرمانشاه اوج بی‌تدبیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، در دیدار امروز مدیر و اعضای هیأت اندیشه‌ورز کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه ناحیه کرمانشاه که در راستای جهاد تبیین صورت گرفت، از خام فروشی ذخایر معادن استان به عنوان اوج بی‌تدبیری یاد کرد. 

وی خاطرنشان کرد: کشور ما روی زر خوابیده و ظرفیت‌های زیادی در بخش‌های مختلف و از جمله در حوزه صنایع و معادن دارد. با این همه پتانسیل نباید جوان بیکار داشته باشیم و مسؤولان باید با کار مضاعف زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند. با ظرفیت‌های فراوانی که در بخش‌های مختلف داریم همه مردم باید در رفاه باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مشکلات با حرف خالی درست نمی‌شود، باید به شکل مکتوب و مستدل مسائل مطرح شود و مدیران ارشد استان در جلسات داخلی مشکلات و مسائل استان را بررسی، که در نهایت منجر به نتیجه شود.

وی افزود: استقلال کشور با کار و تلاش درست می‌شود، نباید فقط گوش و چشم ما به بالادستی باشد گاهی مدیران استان می‌توانند تصمیم‌های اساسی بگیرند.

آیت‌الله علماء ادامه داد: مدیران نباید در جلسات علیه هم جبهه‌گیری نمایند، بلکه باید با وحدت رویه مباحثه و بعضا مجادله‌ها را منجر به نتیجه مطلوب کنند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی، تصریح کرد: باید بدانیم اقتصاد رکن است اگر مسائل اقتصادی درست نشود چگونه می‌توان دم از استقلال زد، لذا ما هرچقدر هزینه کنیم برای خودمان هزینه کرده‌ایم و نفع آن به مردم استان می‌رسد.

پایان پیام/پ


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید