کرمانشاهی‌ها! در جشن غدیر نگین انگشتر از حرمین علی (ع) و حسین(ع) هدیه بگیرید - افق اقتصادی

کرمانشاهی‌ها! در جشن غدیر نگین انگشتر از حرمین علی (ع) و حسین(ع) هدیه بگیرید - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 20195 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ |
254 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

رئیس بنیاد غدیر در استان کرمانشاه گفت: در شب عید غدیر ویژه برنامه‌ای در بلوار طاق‌بستان برگزار می‌شود و هزار و ۱۱۰ نگین انگشتر از حرم امیرالمومنین علی (ع) و از حرم امام حسین(ع) تقدیم حاضران در جشن با عنوان نگین پادشاهی خواهد شد.

کرمانشاهی‌ها! در جشن غدیر نگین انگشتر از حرمین علی (ع) و حسین(ع) هدیه بگیرید

حجت‌الاسلام ابوذر کرمی، رییس بنیاد بین‌المللی غدیر در استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در تشریح برنامه‌های دهه امامت و ولایت و عید غدیر در شهر کرمانشاه، اظهار کرد: بنیاد غدیر استان کرمانشاه برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان ها به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیر اجرا خواهد کرد.

وی افزود: برنامههای دهه امامت در شهر کرمانشاه با اهتراز  بزرگ‌ترین پرچم غدیری به ابعاد ۴۰۰ متر در پارک شیرین آغاز شد.

رییس بنیاد بین‌المللی غدیر در استان کرمانشاه گفت: در عید قربان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهرداری و استانداری کرمانشاه ۱۱۰ راس گوسفند، ۲ راس گوساله ذبح و تقدیم نیازمندان شد و علاوه بر آن ویژه برنامه غدیر جشن بزرگ خیابانی در چهارراه نوبهار با حضور خانواده‌های کرمانشاهی برگزارش د.

رئیس بنیاد غدیر در استان کرمانشاه تصریح کرد: در روزهای آینده هر شب در یک نقطه از کرمانشاه با همکاری مساجد و محلات جشن برگزار خواهد شد، برنامه جشن روز شنبه عصر در پارکینگ شهرداری پیاده راه پزشکان، یکشنبه چهارم تیرماه در دانشگاه آزاد اسلامی در ساعت ۵ بعدازظهر و در ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه در محله تعاون در مسجد مقداد ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: روز دوشنبه در پارک رهایی محله سراب قنبر یک رویداد بزرگ نقاشی غدیر با حضور دختران و پسران کرمانشاهی با عنوان «به رنگ غدیر» را خواهیم داشت، از دیگر برنامه‌های غدیر در شهر کرمانشاه  برگزاری جشن در شهرک دولت آباد در روز سه شنبه ساعت ۱۸ و چهارشنبه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه شب مسجد نورالحسین جشن برپا می شود.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه و شب عید غدیر ویژه برنامه‌ای در بلوار طاق‌بستان برگزار می‌شود و هزار و ۱۱۰ نگین انگشتر از حرم امیرالمومنین علی (ع) و از حرم امام حسین(ع) تقدیم حاضران در جشن با عنوان نگین پادشاهی خواهد شد.

کرمی یادآور شد: اوج برنامه‌های غدیر در کرمانشاه در روز عید در صبح جمعه ۱۶ تیرماه با برپایی مهمانی باشکوه خواهد بود. پیاده‌روی خانوادگی همراه با پذیرایی است با توجه به تاکید و سفارش بر اطعام در روز غدیر که فرمودند: اگر کسی یک پرس غذا اطعام بدهد به فرد مومنی بدهد گویی ۱۲۴ هزار پیغمبر و اولیاء خدا را دعوت کرده است.

 وی گفت: بر این اساس در روز عید غدیر همه مردم کرمانشاه به این مهمانی به صرف ناهار دعوت هستند و یک رزمایش برای مردم مهمان دوست کرمانشاه برای ایام اربعین خواهد بود. با این شعار که شهر مهمان علی (ع) است جشن روز عید غدیر را باشکوه برگزار کنیم.

پایان پیام/پ


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید