پلیس ولایت‌مدار خار چشم دشمنان نظام است - افق اقتصادی

پلیس ولایت‌مدار خار چشم دشمنان نظام است - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 19553 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ |
253 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گفت: پلیس ولایت‌مدار امروز به پناهگاهی امن برای اقشار مختلف مردم و در عین حال خاری در چشم دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب تبدیل شده است.

پلیس ولایت‌مدار خار چشم دشمنان نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در همایش یک روزه کوپ فرماندهی انتظامی کرمانشاه، اظهار کرد: دشمنان این مرز و بوم سال‌هاست که درصدد ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی هستند که یکی از گروه‌های هدف آن‌ها پلیس و ماموران انتظامی هستند.

وی ادامه داد: با این حال و علی‌رغم همه تلاش‌های صورت گرفته دشمنان همیشه مغلوب بوده‌اند و نتوانسته‌اند خدشه‌ای بر چهره زیبای پلیس وارد کنند.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: موفقیت پلیس در عرصه‌های مختلف به خاطر ولایت‌مداری کارکنان انتظامی است تا این نیروهای ولایت‌مدار امروز به خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب و پناهگاهی امن برای مردم تبدیل شوند.

وی همچنین با تبریک عید غدیر، گفت: شان و جایگاه حضرت علی (ع) آنقدر بالاست که در حدیث قدسی به آن اشاره و با بهترین تعبیرات از ایشان یاد شده است.

وی تصریح کرد: پیامبر اسلام نیز در شأن مولای متقیان حضرت علی(ع) فرموده‌اند اگر همه مردم بر محبت ایشان اجماع داشتند خداوند آتش را خلق نمی‌کرد.

حجت‌الاسلام حسینی در پایان، گفت: بدون شک اگر در مسیری که دین و شریعت برای ما تعیین کرده حرکت کنیم موفقیت و پیروزی با ما خواهد بود و در دنیا و آخرت عاقبت به خیر خواهیم شد.


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید