جزییات دستگیری ۳ نفر از عاملان قتل ۳ نفر در باغ گیلاس «صحنه» - افق اقتصادی

جزییات دستگیری ۳ نفر از عاملان قتل ۳ نفر در باغ گیلاس «صحنه» - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 13892 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ |
337 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیر شدن ۳ نفر از عاملان قتل‌های اخیر شهرستان صحنه در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

جزییات دستگیری ۳ نفر از عاملان قتل ۳ نفر در باغ گیلاس «صحنه»

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اول همین هفته بود که خبری با تیتر «قتل سه نفر در باغ گیلاس «صحنه» روی صفحه خبرگزاری‌ها رفت.

صحنه یکی از شهرستان‌های زیبای استان که به «باغ شهر» استان کرمانشاه معروف است و همیشه مقصد اصلی گردشگران مختلف از اقصی نقاط ایران اسلامی است.

ماجرای این قتل را غلامرضا شهبازی فرمانداری شهرستان صحنه اینگونه تشریح کرد: روز شنبه؛ بدلیل درگیری بین جوانان دو خانواده، ۳ نفر کشته می‌شوند.

وی افزود: این درگیری به دلیل اختلافات قبلی بوده که همچنان استمرار داشته است.

فرماندار شهرستان صحنه تصریح کرد: در نهایت روز شنبه همین هفته درگیری اولیه به بهانه اختلاف بر سر قیمت فروش محصول باغ گیلاس آغاز و منجر به زد و خورد می‌شود که با وساطت اطرافیان حل می‌شود.

شهبازی ادامه داد: اما ساعاتی بعد یکی از این افراد با مراجعه مجدد به محل درگیری با استفاده از سلاح شکاری پران اقدام به تیراندازی و ۳ نفر که دو نفر از آنان برادر بوده‌اند به قتل می‌رسند.

فرماندار شهرستان صحنه بیان کرد: فرد قاتل با همراهی شخص دیگری با استفاده از یک دستگاه خودرو که فاقد پلاک بوده است از محل متواری می‌شوند و تلاش پلیس برای دستگیری آنان ادامه دارد.

سردارمهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری عاملین ۳ فقره قتل شهرستان صحنه در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

وی در این زمینه، اظهار کرد: در پی وقوع سه فقره قتل در شهرستان صحنه، با توجه به حساسیت موضوع سریعا تیمی تلفیقی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و فرماندهی انتظامی شهرستان صحنه رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این راستا با کار اطلاعاتی دقیق و حساب شده ماموران، اقدامات فنی و تخصصی گسترده و تلاش شبانه‌روزی انجام شده، تعداد سه نفر از عاملین اصلی قتل که به استان‌های مرکزی کشور متواری شده بودند، در کمتر از ۴۸ ساعت از زمان وقوع دستگیر شدند.

وی در پایان، با اشاره به ادامه داشتن تحقیقات تکمیلی در این خصوص، خاطرنشان کرد: نتایج حاصله متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

پایان پیام/پ


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید