برگزاری مسابقه سراسری «شوق عید» در کرمان - افق اقتصادی

برگزاری مسابقه سراسری «شوق عید» در کرمان - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 37129 |
تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷ |
287 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان کرمان از مسابقه مجازی «شوق عید» سخن به میان آورد و گفت: این مسابقه در آهوییه بافت در حال برگزاری است و علاقه‌مندان از سراسر کشور در آن شرکت می‌کنند.

برگزاری مسابقه سراسری «شوق عید» در کرمان

علی مهدی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان به تشریح برنامه‌های دهه امامت و ولایت پرداخت و با اشاره به اینکه برنامه‌های کانون‌های مساجد کرمان از دهم تا ۲۵ ذی‌الحجه برگزار می‌شوند، اظهار داشت: راه‌اندازی سفره‌های اطعام غدیر در مساجد، برگزاری محافل انس با قرآن کریم ویژه جوانان و نوجوانان و مسابقات کتابخوانی با موضوع امامت و ولایت از آن جمله هستند.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان کرمان از طرح ملی کتابخوانی و مسابقه مجازی «شوق عید» سخن به میان آورد و عنوان کرد: این مسابقه در آهوییه بافت در حال برگزاری است و علاقه‌مندان از سراسر کشور در آن شرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: این طرح در شبکه‌های اجتماعی داخلی برگزار می‌شود و هر روز ۱۵۰۰ نفر مشارکت دارند و به ۵ نفر از برگزیدگان نیز کارت هدیه اهدا می‌شود.

مهدی‌خانی تصریح کرد: در روز عید بزرگ غدیر خم بین همه شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی و ۱۰ کارت هدیه به برگزیدگان اهدا می‌شود، ضمن اینکه اسامی علی، مرتضی و حیدر نیز قرعه‌کشی می‌شوند و ۵ نفر از آن عزیزان کارت هدیه دریافت می‌کنند.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان کرمان از طرح بزرگ «۵ هزار مسجد، ۵ هزار قربانی» سخن به میان آورد و با تاکید بر اینکه این نذر بزرگ قربانی در راستای خدمت کریمانه صورت گرفت، گفت: این طرح به همت کانون‌های مساجد استان و با همکاری کانون فرهنگی حضرت خدیجه(س) و برنامه سمت خدا برگزار شد.

مهدی‌خانی ادامه داد: بخشی از گوشت قربانی توزیع و بخشی از آن نیز در اطعام بزرگ عید غدیر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی برگزاری مسابقات ورزشی، تهیه جهیزیه و کمک به ازدواج آسان در مناطق کم‌برخوردار را از دیگر برنامه‌های غدیرانه کانون‌های مساجد خواند و بیان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، تکریم خانواده‌های شهدا، طرح شنبه‌های با کتاب و توزیع کتاب برای این طرح و پویش نهج‌البلاغه‌خوانی نیز از دیگر موارد به شمار می‌روند.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان کرمان اضافه کرد: همه این طرح‌ها در راستای درگیر کردن جوانان و نوجوانان برگزار می‌شوند و در تلاش هستیم نسل جدید را با مبانی فکری اسلام بیش از گذشته آشنا کنیم.

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید