فرش قرمزدولت، پیش پای سرمایه گذاران «منوجان» کرمان - افق اقتصادی

فرش قرمزدولت، پیش پای سرمایه گذاران «منوجان» کرمان - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 36526 |
تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ |
336 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

فرماندار شهرستان منوجان از سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیاردی در صنایع فرآوری تیتانیوم در این شهرستان خبر داد و گفت: همه شرایط و بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری را فراهم خواهیم کرد.

فرش قرمزدولت، پیش پای سرمایه گذاران «منوجان» کرمان

 جمشید سراجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب کرمان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم دولت مردمی آیت‌الله رئیسی محرومیت‌زدایی است، اظهار کرد: فرمانداری منوجان با توجه به شعار سال، مشوق‌های لازم را برای حمایت از اشتغال، تولید و سرمایه‌گذاری در منطقه تدارک دیده است.

 وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در شهرستان منوجان توجیه اقتصادی دارد، افزود: شهرستان منوجان با پتانسیل‌های کشاورزی، معدنی، گردشگری، نیروی انسانی و از همه مهمتر نزدیکی به دریا آمادگی پذیرش سرمایه‌گذار را دارد و همه شرایط و بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری را فراهم خواهیم کرد.

 فرماندار منوجان با اعلام سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیاردی بخش خصوصی در کارخانه فرآوری تیتانیوم در این شهرستان گفت: با حمایت مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و مدیر این شرکت در جنوب استان زمین به این سرمایه‌گذار اختصاص داده شد و به‌زودی عملیات اجرایی این طرح عظیم با اشتغال ۵۰۰ نفری در فاز اول آغاز می‌شود.

 سراجی با انتقاد از بعضی کارشکنی‌ها در راه سرمایه‌گذاری و تولید در جنوب استان تصریح کرد: مسؤولان شهرستان منوجان باید خود را مؤظف به حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بدانند و لازم است با پیگیری و رفع مشکلات سرمایه‌گذران فعال بخش خصوصی در سطح شهرستان بتوانیم در جهت تحقق شعار سال اقدام کنیم.

 نماینده عالی دولت در منوجان با درخواست از کشاورزان منطقه برای سرمایه‌گذاری و گردش مالی حساب‌های خود در شهرستان عنوان کرد: ایجاد صنایع تبدیلی در کنار بخش کشاورزی یکی از سودمندترین راه ارتباط بخش کشاورزی و صنعت است و کشاورزان پیشرو با ایجاد صنایع تبدیلی، با در دست گرفتن بازار‌های بین‌المللی و داخلی زمینه را برای اشتغال جوانان و گردش مالی در منطقه فراهم کنند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید