کمیته‌های حل اختلاف مالیاتی در کشور تشکیل می‌شود - افق اقتصادی

کمیته‌های حل اختلاف مالیاتی در کشور تشکیل می‌شود - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 13834 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶ |
373 بازدید
۰
6
ارسال به دوستان
پ

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از توافق با وزیر اقتصاد و دارایی برای تشکیل کمیته‌های تخصصی رسیدگی به مشکلات مالیاتی اصناف و بازاریان در استان‌های سراسر کشور خبر داد.

کمیته‌های حل اختلاف مالیاتی در کشور تشکیل می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی اظهار کرد: با توافق با وزیر اقتصاد مقرر شد در هر استان یک نماینده از کمیسیون اقتصادی، یک نماینده از سازمان مالیاتی و یک نماینده از هیأت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان و مدیرکل مالیاتی استان تشکیل و کلیه موارد اختلافی برای فعالان اقتصادی با سازمان مالیاتی بررسی و با اختیاراتی که از طریق سازمان مالیاتی به استان‌ها داده شده است، مسائل و مشکلات مالیاتی اصناف و بازاریان حل و فصل شود.

 وی توضیح داد: اصناف و بازاریان که در ارتباط با موضوع مالیاتی ۱۴۰۲ اشکالات، ایرادات و اختلافاتی را که در این حوزه دارند سریعاً درخواست مربوطه را به هیات رئیسه اتاق اصناف استان ارائه تا به‌صورت موردی در کمیته منتخب پرونده‌ها بررسی و گزارش آنها به کمیسیون اقتصادی ارائه شود.

 نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با پیشنهاد مهلت ۱۰ روز و تعیین کمیته‌های تخصصی از سوی کمیسیون اقتصادی و موافقت سران قوا بتوانیم با تعامل هرچه بیشتر با واحدهای صنفی سراسر کشور و استان کرمان اقدامات ویژه‌ای برای حل مشکلات این واحدها فراهم کنیم.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید