دیپلماسی قوی و توسعه روابط اقتصادی، نقطه قوت دولت مردمی است - افق اقتصادی

دیپلماسی قوی و توسعه روابط اقتصادی، نقطه قوت دولت مردمی است - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 74996 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۰۴ |
357 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

امام جمعه موقت شهرضا گفت: با دیپلماسی قوی و عزت‌مندانه دولت تبادلات مهم اقتصادی با کشورهای مختلف برقرار شده و بسیاری از مشکلات در حال برطرف شدن است.

دیپلماسی قوی و توسعه روابط اقتصادی، نقطه قوت دولت مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام اصغر قائمی امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک عید سعید غدیر اظهار داشت: مراسم و برنامه‌های خوب و متنوعی در نقاط مختلف شهرضا برگزار شد که شایسته تقدیر است.

وی افزود: همه شیعیان باید در بزرگداشت این عید بزرگ و شناخت فضیلت‌های امیرالمومنین(ع) و فلسفه و انتقال پیام غدیر تلاش مضاعف کنند.

قائمی با تأکید بر اینکه باید همیشه هوشیار و بیدار و همراه رهبر معظم انقلاب باشیم، گفت: دشمن همیشه می‌خواهد امید را از مردم بگیرد باید برای خنثی کردن نقشه دشمن در جامعه امیدآفرینی کرد.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه با دیپلماسی قوی و عزت‌مندانه دولت تبادلات مهم اقتصادی با کشورهای مختلف برقرار شده و بسیاری از مشکلات در حال برطرف شدن است، بیان کرد: عضویت دائمی جمهوری اسلامی در سازمان شانگهای فرصت بسیار خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه عضویت ایران در سازمان شانگهای نتایج اقتصادی فراوانی به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: با دیپلماسی قوی بسیاری از دلارها و پول‌های بلوکه شده در حال برگشت به کشور است.

قائمی با اشاره به ۲۱ تیر ماه قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب و حمله عوامل رضاخان به مسجد گوهر شاد خاطرنشان کرد: حجاب ضامن ایمنی زن و سلامت خانواده و جامعه است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید