آغاز فعالیت گشت‌های نامحسوس پلیس در بزرگراه‌های اصفهان - افق اقتصادی

آغاز فعالیت گشت‌های نامحسوس پلیس در بزرگراه‌های اصفهان - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 33628 |
تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳ |
235 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از آغاز اجرای فعالیت گشت‌های نامحسوس این پلیس به منظور مقابله با رانندگان حادثه‌ساز در بزرگراه‌های اصفهان خبر داد.

آغاز فعالیت گشت‌های نامحسوس پلیس در بزرگراه‌های اصفهان

محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در اجرای طرح تابستانه پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گشت‌های نامحسوس این پلیس در بزرگراه‌های کلانشهر اصفهان از امروز فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: در این طرح بیش از ۲۰ تیم نامحسوس در بزرگراه‌های کلانشهر اصفهان به گشت‌زنی پرداخته و با رانندگان متخلف و حادثه‌ساز برخورد قانونی می‌کنند.

محمدی هدف از راه‌اندازی گشت‌های نامحسوس پلیس راهور در بزرگراه‌های کلانشهر اصفهان را ایجاد امنیت و آرامش در بزرگراه‌ها همزمان با سفرهای تابستانی و افزایش تردد در سطح این شهر و پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی برای شهروندان و مسافران عنوان کرد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: علاوه بر ثبت تخلفات توسط دوربین‌های نظارتی موجود در بزرگراه‌ها این تیم‌های نامحسوس در سطح بزرگراه‌ها به صورت شبانه‌روز به گشت‌زنی پرداخته و با رانندگان متخلف و حادثه‌ساز برخورد قانونی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ورود موتورسیکلت به بزرگراه به دلیل خطراتی که برای آن‌ها دارد ممنوع است، گفت: ماموران ما در صورت ورود موتورسیکلت‌ها به بزرگراه‌ها با آنان برخورد قانونی خواهند کرد، بنابراین از موتورسواران می‌خواهیم که برای حفظ سلامتی و ایمنی خود با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید