تأکید معاون استاندار اصفهان بر تسریع در تعریض بزرگراه شهید خرازی - افق اقتصادی

تأکید معاون استاندار اصفهان بر تسریع در تعریض بزرگراه شهید خرازی - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 22188 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳ |
196 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: تعریض بزرگراه شهید خرازی باید در سریع‌ترین زمان ممکن بر اساس اولویت‌بندی و عمدتا در شب انجام شود و رعایت مسائل ایمنی در این اقدام ضروری است.

تأکید معاون استاندار اصفهان بر تسریع در تعریض بزرگراه شهید خرازی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان در جلسه شورای ترافیک کلانشهر اصفهان گفت: اجرای پروژه‌هایی نظیر رینگ چهارم و کنار گذر غرب از جمله پروژه‌هایی است که باید در اولویت باشد و سریعا به نتیجه برسد.

وی با اشاره به تعریض بزرگراه شهید خرازی افزود: تعریض این بزرگراه باید در سریع‌ترین زمان ممکن و عمدتا در شب انجام شود و رعایت مسائل ایمنی در این اقدام ضروری است.
 
زینلیان اظهار کرد: تا زمانی که عملیات اجرایی تعریض بزرگراه شهید خرازی آغاز و کارگاه‌ها تجهیز شود، لازم است جلسه کارگروه فنی شورای ترافیک استان با دستور کار بررسی موارد فنی حسب دسترسی های بزرگراه تشکیل شود.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان ادامه داد: در اجرای این پروژه باید موضوع جلوگیری از مشکلاتی که در آینده می‌تواند ایجاد شود در دستور کار باشد و نیازمند توجه است.
 
وی با تأکید بر برگزاری جلسه ماده ۱۰۸ قانون برنامه ششم توسعه در سریع‌ترین زمان ممکن، خاطرنشان کرد: ضروری است در این جلسه موضوعات مربوط به حمل‌ونقل و ترافیک بررسی و پلیس راهور و شهرداری اصفهان بر اساس تفاهمات و ضوابط مربوطه پیگیر خدمات رسانی به مردم باشند.
 
زینلیان تصریح کرد: مسائل اجتماعی و نظرات مردمی برای ما بسیار مهم است و باید به نظرات مردمی بسیار اهمیت داده شود و باید اصول فنی و رضایتمندی عمومی در اجرای پروژه‌ها مد نظر قرار گیرد
پایان پیام/۳۸۱۳


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید