افزایش یک هزار میلیارد تومانی اعتبار آبرسانی به روستاهای ایلام - افق اقتصادی

افزایش یک هزار میلیارد تومانی اعتبار آبرسانی به روستاهای ایلام - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 53379 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۴۲ |
289 بازدید
۰
7
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: یک هزار میلیارد تومان به قرارداد آبرسانی روستایی در قالب قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) اضافه شد.

افزایش یک هزار میلیارد تومانی اعتبار آبرسانی به روستاهای ایلام

پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام صبح پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مبلغ یک هزار میلیارد تومان اعتبار طی قرارداد فاز دوم محرومیت زدایی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای آبرسانی به روستاهای استان ایلام افزایش یافت. ‎

وی افزود: در فاز اول این پروژه قرار است آبرسانی ۱۲۸‌ روستای استان با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان، به ۲۰۰ روستا با اعتبار ۷۲۰ میلیارد تومان ارتقا یابد. 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: با پیگیری های نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی این رقم در فاز دوم به یک هزار میلیارد تومان افزایش یافته است. 

ناصری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مبلغ اختصاص یافته به فاز اول ۷۰۰ میلیارد تومان بود، با پیگیری نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی برای عبور از شرایط تنش آبی در سطح استان و رایزنی، پیگیری‌ و جلسات متعدد با وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، رقم این قرارداد در فاز دوم با افزایش ۳۰۰ میلیارد تومانی به مبلغ یک هزار میلیارد تومان افزایش یافت. 

وی با اشاره به اینکه استان ایلام در پیشرفت فیزیکی آبرسانی به مناطق محروم پیشتاز است، گفت: با تلاش، اهتمام و عملکرد جهادی شرکت آب و فاضلاب استان و بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی طرح، همچنان رتبه نخست کشور در طرح آبرسانی به مناطق محروم ( جهاد آبرسانی) را در اختیار دارد.

ناصری اظهار داشت:‌ پروژه های طرح ملی آبرسانی روستایی با عنایت مقام معظم رهبری از محل اعتبار صندوق توسعه ملی و بودجه عمومی دولت شروع و در سال ۱۴۰۰ مقرر شد، اعتباری با عنوان محرومیت زدایی با هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استفاده از ظرفیت های سازمان بسیج سازندگی تخصیص یابد و عملیات آبرسانی صورت گیرد.

مدیرعامل آبفای استان در پایان خاطرنشان ساخت: با حمایت های جدی استاندار ایلام و رئیس قرارگاه جهاد آبرسانی و نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی اقدامات بسیار ارزنده ای در بحث تامین آب در اقصی نقاط استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید