ایجاد ۱۵ هزارمتر مربع گابیون بندی توسط شرکت گاز ایلام - افق اقتصادی

ایجاد 15 هزارمتر مربع گابیون بندی توسط شرکت گاز ایلام - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 15565 |
تاریخ انتشار : ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۰۲ |
346 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: در راستای اجرای تعهد شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی اقدام به احداث ۱۵ هزار مترمربع گابیون و آبنما کرد که این سازه ها در جهت کمک به آبخیزداری و تغذیه و حفظ منابع آبی زیرزمینی نقش بسزایی دارد.

ایجاد ۱۵ هزارمتر مربع گابیون بندی توسط شرکت گاز ایلام

محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام بامداد چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به اهمیت سازه های آبخیز در ذخیره نزولات جوی و جلوگیری از جاری شدن سیل و وارد آمدن خسارت به زیرساخت ها و مناطق شهری و روستایی استان، شرکت گاز استان در راستای تعهد به مسئولیت های اجتماعی، در محل عبور خطوط لوله و شبکه‌های گاز که از مسیر رودخانه و مسیل‌ها عبور کرده اند ۱۵ هزار مترمربع گابیون و آبنما با هدف کمک به آبخیزداری و حفظ منابع آبی زیرزمینی استان کرده است.

وی افزود: همچنین در مناطقی که پروژه های گازرسانی در محل مجاور جاده ها اجرا شده است، بیش از ۴۰ هزار مترمربع از راه های عشایری و روستایی استان ایلام تعریض و بهسازی شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه این مجموعه در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی قدم های قابل قبولی برداشته است، ادامه داد: این میزان راه ساخته شده روستایی و عشایری با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال تکمیل شده است.

کشاورز اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری برای تعدادی از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، اماکن مذهبی و دیگر اماکن خاص با صرف مبلغ ۴۱۲ میلیون و ۶۲۵ هزار ریال کنتور اشتراک رایگان گاز تامین شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ۱۸۷ مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش کمیته‌امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در سه ماهه نخست امسال واگذار شده است.

پایان پیام/

 


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید