نباید دست از روایتگری جنایات آمریکا برداریم - افق اقتصادی

نباید دست از روایتگری جنایات آمریکا برداریم - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 26807 |
تاریخ انتشار : ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹ |
187 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: نباید دست از روایتگری جنایات آمریکا در حق ملت ایران و دیگر ملت ها برداریم بلکه باید نسل جوان ما با این شقاوت ها و جنایات به خوبی آشنا شود.

نباید دست از روایتگری جنایات آمریکا برداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور صبح امروز در مراسم سی و پنجمین سالگرد شهادت ۲۹۰ مسافر بی گناه پرواز ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بر فراز خلیج فارس اظهار کرد: امسال سی و پنجمین سالگرد این شهدای مظلوم را گرامی می داریم اما اگر ۱۰۰ سال هم بگذرد نباید این جنایات آمریکا را فراموش کنیم بلکه باید نسل جوانمان را با ماهیت شیطان بزرگ ام الفساد قرن آشنا کنیم و جنایات و شقاوت آنان در حق ملت های مختلف از جمله ملت ایران را بیان کنیم.

وی افزود: آمریکایی ها با شگردهای رسانه ای و هنری و هم با بهره گیری از عوامل داخلی کشور، سعی می کنند چهره خونخوار خود را بزک کنند اما بیان این گونه حوادث و جنایات، سبب روشن شدن چهره واقعی آنان می شود.

حسینی با بیان این که آمریکا در ۱۰۰ کشور کودتا، مداخله نظامی و … کرده است، خاطرنشان کرد: فاجعه ۱۲ تیر ۶۷ یک اتفاق و خطای انسانی نبود بلکه یک تعمدی بود که با توجه به نقش آمریکایی ها در حمایت از رژیم بعث، تکمیل کننده پازل حمایت تمام عیار آنان در حمایت از صدام بود.

معاون پارلمانی رییس جمهور ادامه داد: وقتی در جنگ به شکست رسیدند و نتوانستند بر اساس محاسبات اولیه خودشان و با وجود هزاران حمایت پیدا و پنهان از صدام، ایران را شکست دهند، رو به جنایات دیگری آوردند و جنگ نفتکش ها، حمله به سکوهای نفتی، حمله به مراکز صنعتی و راه انداختن جنگ شهری با هدایت آمریکایی ها بود و آنها حمایت اطلاعاتی دقیقی از صدام می کردند.

وی عنوان داشت: سازمان سیا در همکاری مستقیم با صدامیان، اطلاعات دقیقی به آنان می داد تا آنان در جنگ به برتری دست یابند.

حسینی، توهم وجود هواپیمای اف ۱۴ در آسمان منطقه و یا بهانه سازی در حمله به این هواپیمای مسافربری را بازی رسانه ای آنان خواند و تأکید کرد: کودکان زیر سال بسیاری در این پرواز بودند و این جنایت نشان داد که آنان از هیچ جنایتی پروا ندارند و نمونه دیگر آن را در بمباران هیروشیما و ناکازاکی دیدیم که برای پیروزی در جنگ، چه جنایت بزرگی را رقم زدند و همان ها مدعی حقوق بشر هستند. 

معاون پارلمانی رییس جمهور تأکید کرد: در حلبچه و سردشت نیز با حمایت غربی ها، جنایت شیمیایی رقم زدند و آنها برای شکست دادن ملت ها، از هر وسیله ای استفاده می کنند و به هیچ اصول انسانی قائل نیستند و ما دیدیم در دوران جنگ، امام حتی اجازه زدن یک سدی در عراق را ندادند چرا که بیم آسیب به مردم مناطق زیر دست این سد دیده می شد اما همان روزها، بعثی ها دست به سلاح های شیمیایی بردند و چه جنایاتی کردند.

 

 

این خبر در حال تکمیل است…


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید