ورود مدعی العموم به مطالبه احداث پلاژ بانوان در قشم - افق اقتصادی

ورود مدعی العموم به مطالبه احداث پلاژ بانوان در قشم - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 22717 |
تاریخ انتشار : ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۴۰ |
188 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم خواستار احداث پلاژ بانوان در شهرستان قشم شد.

ورود مدعی العموم به مطالبه احداث پلاژ بانوان در قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، امید مهدوی مجد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم امروز خواستار احداث پلاژ بانوان در شهرستان قشم شد و گفت: در راستای گزارش‌ها و اعتراضات مردمی در خصوص عدم وجود پلاژ بانوان در شهرستان قشم و با توجه به اینکه در حال حاضر هیچ پلاژ بانوانی در این شهرستان وجود ندارد و از طرفی جهت پیشگیری از  غرق شدگی هایی که در جزیره اتفاق می افتد، ایجاد چنین فضایی ضروری به نظر می‌رسد.

وی افزود: از سوی دیگر با توجه به رشد جمعیت شهرستان قشم و نیاز افراد به فضاهای تفریحی و ورزشی ایجاد چنین امکاناتی می‌تواند به دلایل اقتصادی و اجتماعی مفید باشد.

 مهدوی‌مجد در ادامه تاکید کرد: بنابراین احداث پلاژ بانوان و آقایان که یکی از پرطرفدارترین فضاهای تفریحی و ورزشی برای رفاه شهروندان به شمار می‌رود بایستی در دستور کار سازمان منطقه آزاد و شهرداری قشم قرار گیرد.

وی اضافه کرد: ایجاد چنین فضایی به دلیل پذیرش بیشتر بانوان در مشارکت تفریحی و ورزشی می‌تواند به سلامت جامعه و رعایت عفت عمومی کمک کند و صرفه اقتصادی برای شهرستان به دنبال داشته باشد.

دادستان قشم در پایان عنوان کرد: این اقدام به منظور پیگیری و نظارت بر حسن اجرای قوانین و همچنین انجام اقدامات لازم در جهت مراقبت و صیانت قانونمند و جلوگیری از تضییع حقوق عمومی انجام شده‌است و انتظار می‌رود نتیجه اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان شهرستان به مرجع قضایی گزارش شود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید