پرواز ۶۵۵ از اسناد ضدبشری آمریکاست - افق اقتصادی

پرواز 655 از اسناد ضدبشری آمریکاست - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 22692 |
تاریخ انتشار : ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۳۹ |
192 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

فرمانده سپاه ناحیه رودان گفت: آمریکا بزرگترین ناقص حقوق بشر و بدعهد ترین کشور دنیاست و ماجرای حمله به پرواز ۶۵۵ یکی از اسناد مهم ضد بشری بودن آمریکاست.

پرواز ۶۵۵ از اسناد ضدبشری آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، سرهنگ پاسدار محمد سالاری فرمانده سپاه ناحیه رودان به مناسبت فرارسیدن ۱۲تیرماه سالروز جنایت آمریکا در خلیج فارس و به شهادت رساندن مسافران بیگناه پرواز ۶۵۵هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: حقوق بشر آمریکایی تلخ ترین طنز قرن است.

وی با بیان این که آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر و بدعهد ترین کشور دنیاست که با پایمال کردن حقوق مردم کشورهای مختلف و حتی مردم کشور خودش حقوق بشر را به سخره گرفته است، تأکید کرد: آنها با همه این جنایات ولی در عین حال مدعی حقوق بشر هستند.

سالاری ادامه داد: جنایتی که ناو یو اس‌اس وینسنس متعلق به نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا در۱۲ تیرماه سال ۱۳۶۷ در خلیج فارس با به شهادت رساندن مسافران پرواز ۶۵۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام داد یکی از اسناد مهم ضد بشری بودن آمریکاست.

سالاری تاکید کرد: آمریکایی ها به قدری در حق بشریت ظلم کرده اند که حق ندارند دم از حقوق بشر بزنند، جنایات آنها در دنیا تمامی ندارد و ما نیز تازمانی که آمریکا و استکبار وجود دارد در برابر مستکبرین و زورگویان دنیا خواهیم ایستاد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید