طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه نهاوند برگزار می‌شود - افق اقتصادی

طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه نهاوند برگزار می‌شود - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 41632 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۵۳ |
288 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند گفت: طرح نشاط معنوی تابستان امسال در بقاع متبرکه نهاوند برگزار می‌شود.

طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه نهاوند برگزار می‌شود

محمد سوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: طرح نشاط معنوی از ۱۵ تیرماه تا پایان مرداد با موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی توسط مراکز افق امامزادگان در چهار بقعه متبرکه شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

وی افزود: حرم متبرک امامزادگان مکان‌های مقدسی هستند که با ایجاد فضای مناسب معنوی می‌توانند زمینه‌ساز حضور بانشاط دانش‌آموزان و جوانان برای انتقال ارزش‌های دینی باشند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند با اشاره به اجرای طرح معنوی در بقاع متبرکه عنوان کرد: جوانان شرکت‌کننده در این طرح از برنامه‌های مذهبی شامل احکام، تفسیر، روخوانی، حفظ و تجوید قرآن کریم و فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی و اردوهای سیاحتی و زیارتی در تعطیلات تابستان استفاده می‌کنند.

وی گفت: ایجاد هویت دینی و اسلامی با استفاده از روش‌های نوین آموزشی و معارفی غیرمستقیم، استفاده از ابزارهای روز و جذاب همانند ظرفیت سالم فضای مجازی و ارتباط‌گیری مؤثر از اهداف عمده این طرح است.

سوری تقویت بنیه جسمی و ایجاد نشاط روحی با استفاده از برنامه‌های ورزشی، مهارت‌افزایی و توانمندسازی دانش‌آموزان در کلاس‌های طرح نشاط معنوی را از دیگر اهداف این طرح عنوان  کرد.

وی  افزود: این طرح در آستانه عید سعید غدیر خم از روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه در چهار بقعه متبرکه امامزاده محمد و علی(ع)، امامزاده مهدی(ع)، امامزاده فضل(ع) و امامزاده ابراهیم(ع) آغاز و تا پایان مردادماه ادامه خواهد یافت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند تأکید کرد: مخاطبان اصلی این طرح دختران و پسران در رده سنی هشت تا ۱۸ سال هستند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید