دکل‌های مخابرتی بهار و کبودراهنگ نیازمند به‌روزرسانی هستند - افق اقتصادی

دکل‌های مخابرتی بهار و کبودراهنگ نیازمند به‌روزرسانی هستند - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 34027 |
تاریخ انتشار : ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳ |
294 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: برخی از دکل‌های مخابراتی نیاز به ارتقا و به‌روزرسانی دارند که باید عملیات اجرایی لازم برای ارتقای آن‌ها انجام گیرد.

دکل‌های مخابرتی بهار و کبودراهنگ نیازمند به‌روزرسانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، فتح‌الله  توسلی ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و موضوعات ارتباطی و مخابراتی با اشاره به اهمیت ارتباطات و اینترنت، خواستار رسیدگی به مشکلات ارتباطات در نقاط مختلف و مورد نظر شد و افزود: مخابرات نقش اساسی در حوزه رشد تولید دارد، اگر توسعه زیرساخت‌ها و در راستای آن خدمات را داشته باشیم، مطمئناً بسیاری از فعالیت‌های تولیدی و خدماتی ما می‌تواند سریعتر، آسان‌تر و بهتر انجام شود. 

وی با بیان اینکه روستاهای حوزه انتخابیه  نیاز به توجه ویژه برای تحقق مطالبات مردم دارد، گفت: مسئولان عزم جدی برای رفع مشکلات مردم در روستاهای شهرستان بهار داشته باشند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس افزود: پاسخگویی دستگاه‌ها یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی است که شاهد حضور مدیران پاسخگو، پرتلاش، شفاف و خوش‌قول در اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و مخابرات استان هستیم.

وی در ادامه تجهیز برخی از دکل‌های مخابراتی این دو شهرستان را توسط ادارات ذیربط خواستار شد و افزود: برخی از دکل‌های مخابراتی هم نیاز به ارتقا و به‌روزرسانی دارند که مورد شناسایی قرار گرفتند و باید عملیات اجرایی لازم برای ارتقا روی آن‌ها انجام گیرد.

توسلی در پایان توسعه و ارتقای خدمات و زیرساخت‌های مخابراتی در شهرها و روستاها را لازم دانست و خاطرنشان کرد: چندی پیش جلسه‌ای را در سطح کشوری برگزار کردیم تا به واسطه آن تجهیزات لازم را دریافت و در اختیار ادارات مخابرات دو شهرستان قرار دهیم.

مشاور وزیر ارتباطات و مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی کشور ضمن تشریح سیاست‌های کلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گزارشی از آخرین وضعیت ارتباطات، طرح‌ها و پروژه‌های وزارت در این شهرستان ارائه کرد و گفت: وزارت ارتباطات همواره برنامه‌های ویژه‌ای برای مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته در مسیر برقراری عدالت در حوزه ارتباطات و کاهش شکاف دیجیتالی داشته است.

روحی یادآور شد: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اجرای طرح‌های وزارت ارتباطات از جمله طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی USO و  هوشمندسازی سعی در ایجاد ارتباطی پایدار در سراسر استان داشته است.

در این نشست با ایجاد و احداث هفت نیوسایت، ارتقای سایت‌های مخابراتی و بررسی شبکه‌های مورد نظر در روستاها با هدف ارائه اینترنت پرسرعت مخابرات و ظرفیت سازی تلفن ثابت با ۲۴ عنوان مصوبه در بخش‌های مرکزی، لالجین و صالح آباد شهرستان بهار موافقت شد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید