شهیدحبیب الله سخایی: پیرو راه حضرت زهرا(س) باشید - افق اقتصادی

شهیدحبیب الله سخایی: پیرو راه حضرت زهرا(س) باشید - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 32627 |
تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۵۰ |
263 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

شهیدحبیب الله سخایی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است من تا جان در بدن دارم می‌جنگم، شما نیز پیرو راه حضرت فاطمه زهرا(س) باشید.

شهیدحبیب الله سخایی: پیرو راه حضرت زهرا(س) باشید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هر چه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

«شهید» همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه‌ بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه.

عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند.

حالا می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… برگ سبزی تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

۵۰۰۱/ تبرک لحظاتمان با شهیدحبیب‌الله سخایی

ما از سوی خدا آمده‌ایم و به سوی خدا می‌رویم، خداوند قادر متعال بر ما لطف کرد تا به رهبری امام خمینی از گناه و فساد خارج شویم و به راه امامان خود و پیامبران که راه خداوند یگانه است برویم.

پدرجان! شما باید افتخار کنید از ۶ فرزندت یکی از آنها به سهم خود به این انقلاب کمک می‌کند. امیدوارم زیر پرچم لا الی الا الله محمدرسول‌الله باشید، همیشه امام خمینی را دعا کنید و پیروزی اسلام را.

مادرم و پدرم از شما می‌خواهم برایم دعا کنید و حلالم کنید، از خدا می‌خواهم به فیض شهادت برسم، خداوند می‌فرماید اگر یک قطره خون شهید بر زمین بریزد تمام گناهانش بخشیده می‌شود.

 تا جان در بدن دارم و تا آخرین قطره خون خود می‌جنگم، شما نیز پیرو راه حضرت فاطمه زهرا(س) باشید.

پایان پیام/ ۸۹۰۰۱


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید