فراخوان جشنواره ابوذر با رویکرد امیدآفرینی - افق اقتصادی

فراخوان جشنواره ابوذر با رویکرد امیدآفرینی - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 30093 |
تاریخ انتشار : ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ |
187 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مسوول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: جشنواره رسانه‌ای  ابوذر به عنوان فاخرترین جشنواره در کشور و توانسته در حوزه نظام مسائل و  تبیین دستاوردها با رویکرد امید آفرینی نقش‌آفرینی کند.

فراخوان جشنواره ابوذر با رویکرد امیدآفرینی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز پوستر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان همدان ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور، نماینده ولی فقیه در استان، جانشین سپاه انصارالحسین و معاون سیاسی و امنیتی استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد و جمعی از مدیران استانی رونمایی شد.

مسوول سازمان بسیج رسانه همدان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه نام این جشنواره برگرفته از نام مبارک صحابه پاک رسول گرامی اسلام و یار بصیر و باوفای حضرت امیرالمومنین(ع)، حضرت ابوذر غفاری است اظهار کرد: نظر به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب پیرامون امیدآفرینی در جامعه، نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با رویکرد امیدآفرینی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ناصر قوامی با اشاره به اینکه اهالی رسانه و خبرنگاران در قالب این جشنواره در فضای کاملا آزاد و منصفانه به بیان مطالبات و تبیین دستاوردها در محورها و قالب‌های خواسته شده به رقابت می‌پردازند اضافه کرد: اهالی رسانه با متراکم کردن نور ایمان و امید در رسانه‌های استان به دنبال شکستن فضای ناامیدی در جامعه خواهند بود.

وی در بخش دیگر یادآور شد: در این دوره از جشنواره ابوذر سیاست‌گذاری‌ها هدفمندتر شده و سعی شده جشنواره رسانه‌ای ابوذر به صورت مسئله‌محور با رویکرد حل مشکلات و معضلات برگزار شود.

مسئوول سازمان بسیج رسانه استان بیان کرد: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب گزارش، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: محورهای نهمین دوره از این جشنواره نیز «مهار تورم – رشد تولید»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «بسیج و حوزه‌های عمل»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزندآوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی (عفاف و حجاب)» و «رسانه و گروه‌های جهادی» است.

قوامی خاطرنشان کرد: در این جشنواره دو محور ویژه استان نیز گنجانده شده، شامل مطالبه‌گری منصفانه که منجر به نتیجه می‌شود و تولیدات ویژه دومین کنگره شهدای استان همدان که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی خود را در بازه زمانی دی ماه ۱۴۰۱ تا پایان دی ماه ۱۴۰۲ در پایگاه جشنواره به آدرس http://hamedan.basijrasaneh.ir بارگذاری کنند.

پایان پیام/۸۹۰۳۳/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید