افزایش ۵۰ درصدی نذر گوشت قربانی در نهاوند - افق اقتصادی

افزایش 50 درصدی نذر گوشت قربانی در نهاوند - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 18566 |
تاریخ انتشار : ۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰ |
335 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند از توزیع یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت نذری بین نیازمندان و مددجویان این شهرستان در سال جاری با مشارکت خیرین خبر داد و گفت: گوشت گوسفندی نذری نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۵۰ درصدی نذر گوشت قربانی در نهاوند

محمد مرادی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار داشت : این اقدام به همت و سخاوت خیرین و مراکز نیکوکاری و با همکاری واحد توسعه مشارکت‌های مردمی صورت گرفته که طی آن یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت به ارزش تقریبی ۴۵۰ میلیون تومان به عنوان نذر برای خرید گوسفند و گوشت بین مددجویان و نیازمندان توزیع شده است.

وی هدف از توزیع گوشت و سبد غذایی در بین مددجویان را حفظ شان آنها و تلاش برای توانمندسازی خانواده‌ها با مشارکت خیران و نیکوکاران عنوان کرد و افزود: توزیع غذای گرم در مناسبت‌های مختلف بین مددجویان و ایتام و اقشار آسیب‌پذیر در شهرستان همه ساله و با حضور پررنگ خیرین و نیکوکاران انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند افزود: بخش مهمی از این کمک‌ها امروز به مناسبت عید قربان انجام گرفت و مابقی در مناسبت‌های گذشته سال جاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در روند قربانی و توزیع گوشت‌های نذری گفت: میزان گوشت نذری توزیع شده امسال زیر نظر گوه‌های نظارتی اداره دامپزشکی نهاوند صورت گرفته و میزان توزیع آن نسبت به سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است.

مرادی با بیان اینکه گوشت‌های نذری با اولویت ایتام، محسنین، زنان سرپرست خانوار و بیماران صعب‌العلاج در روز عید قربان توزیع شد اظهار داشت: به لحاظ تعداد دام‌های قربانی و از نظر ارزش ریالی ۵۰ درصد نذورات امسال افزایش داشته است.

پایان پیام/۳۱۴۰


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید