تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام همدان با اعتبار سفر ریاست جمهور - افق اقتصادی

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام همدان با اعتبار سفر ریاست جمهور - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 13659 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ |
371 بازدید
۰
7
ارسال به دوستان
پ

فرماندار شهرستان همدان گفت: ۱۴ هزار و‌ ۵۰۰ میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری به همدان اختصاص یافت که محرک بسیاری از طرح‌های نیمه‌تمام و رها شده در استان شد.

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام همدان با اعتبار سفر ریاست جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد ابوذر و اهالی کوی جانبازان با بیان اینکه با وجود مشکلات، دولت مردمی با عزم جدی کار خود را آغاز کرده و گره‌های کهنه را باز می‌کند اظهار کرد: اغتشاشات نیز حرکت برنامه‌ریزی شده دشمن با همراهی برخی از عناصر به منظور ایجاد وقفه در حرکت شتابان دولت در ساماندهی امور بود که برخی فرصت‌ها را از ما گرفت ولی با حضور مردم همیشه در صحنه از این مانع عبور کردیم.

وی گفت: استراتژی دشمن ایجاد ناامیدی در جامعه است و اینکه مردم ایران هیچ افق روشنی نبینند، پادزهر این موضوع بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در برابر تلاش دشمن برای سیاه‌نمایی، امیدآفرینی است که وظیفه همه ماست.

فرماندار همدان تاکید کرد: امروز با تلاش دولت و همراهی مردم افق‌های خوبی پیش روی ماست و دولت مردمی با بهره‌گیری از ظرفیت های داخلی و خارجی سعی در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم دارد.

وی با اشاره به انجام پروژه‌های بزرگ و‌ فعال در همدان رفع مشکل تنش آبی با ۱۵۰۰ میلیارد تومان را از جمله اقدامات جهادی دانست که از سال ۸۳ آغاز و رها شده بود.

مخفی تاکید کرد: ۱۴ هزار و‌ ۵۰۰ میلیارد تومان با پیگیری استاندار و مدیران استان در سفر ریاست جمهوری به همدان اختصاص یافت که محرک بسیاری از طرح‌های نیمه‌تمام و رها شده در استان شد.

وی تصریح کرد: چند پروژه بزرگ در آستانه بهره‌برداری داریم که تقاطع غیرهمسطح شهید همدانی، ایستگاه تشکیلاتی راه‌آهن، بیمارستان اکباتان و تعدادی از پروژه‌های مسکن از آن جمله هستند.

فرماندار همدان گفت: تامین ۱۴۵ هکتار زمین در مجاورت فرودگاه و آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی و ۱۵ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در استان که ۶ هزار‌ واحد در مرکز استان است از اقدامات مهم دیگر است.

در این جلسه مطالبی چون افزایش ساخت و سازها و سکونت در اراضی جدید الحاق شده به این محله و فقدان حمل و نقل عمومی، کمبود مراکز آموزشی مجتمع خرید، نانوایی، آسفالت برخی از معابر، زمین های رها شده و غیر محصور که محل ریختن زباله و تجمع معتادان است، افزایش حضور گشت های نیروی انتظامی و تشدید نظارت بویژه در پارک ایرانی، تمهیدات ترافیکی جهت بهبود تردد و ایمنی، کمبود زیرساخت های ورزشی و فرهنگی، وضعیت بدحجابی و لزوم برخورد جدی‌تر، کمک به تکمیل طرح توسعه مسجد و احداث حسینیه و مجموعه فرهنگی ورزشی از مهمترین مطالبات اهالی کوی جانبازان در مسجد ابوذر بود که توسط معتمدین این محل مطرح و از مسئولان مطالبه شد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید