تشکیل ۹۰ پرونده تخلفاتی برای خبازی‌های گنبدکاووس - افق اقتصادی

تشکیل ۹۰ پرونده تخلفاتی برای خبازی‌های گنبدکاووس - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 44120 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۳۹ |
286 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس گفت: از ۲۰ خردادماه تا ۱۲ تیرماه امسال تعداد ۹۰ فقره پرونده تخلفاتی در حوزه آرد و نان در گنبدکاووس تشکیل شده است.

تشکیل ۹۰ پرونده تخلفاتی برای خبازی‌های گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، روح‌الله کوهساری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تاریخ ۲۰ خردادماه تا ۱۲ تیرماه امسال تعداد ۵۱۴ بازرسی‌های مشترک از واحدهای نانوایی و خبازی در سطح شهرستان انجام شده که در این بازرسی‌ها تعداد ۹۰ فقره پرونده تخلف برای واحدهای خبازی و نانوایی شامل کم‌فروشی، تعطیلی‌خودسرانه، خرید بدون ضابطه تشکیل شده که ارزش ریالی برخی از این پرونده‌ها مبلغ ۲۰۶ میلیون و ۴۷۸هزار و ۴۰۰ ریال است.

وی تصریح کرد: در یک اقدام مشترک پیرو دستور استاندار در طول روز گشت‌های بازرسی و نظارت در قالب تیم‌های چهار و پنج نفره در سطح شهرستان فعال است.

رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس با اشاره به هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز خاطرنشان کرد: در سه ماهه اول امسال تعداد یک هزار و ۴۶۱ مورد بازرسی در راستای مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان انجام شده و در این راستا سه پرونده قاچاق تشکیل شده و از انبارها و محل نگهداری کالاها تعداد ۱۴ مورد، از معادن تعداد سه مورد و از معادن شن‌ و ماسه تعداد پنج مورد بازدید و بازرسی انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین در همین مدت یک واحد صنعتی راکد در شهرستان احیا شده و ۴۶ نفر اشتغال ناشی از احیای این واحد صنعتی ایجاد شد.

کوهساری گفت: مبلغ ۱۶ میلیارد ریال برای احیای این واحد صنعتی سرمایه گذاری شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۱۲ واحد صنعتی در داخل و خارج شهرک صنعتی گنبدکاووس وجود دارد که از این تعداد ۱۰۱ واحد فعال بوده، ۹ واحد با ظرفیت زیر ۱۰ درصد و دو واحد نیز راکد است.

رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: در سال گذشته ۱۳ مورد پروانه بهره‌برداری صنایع در شهرستان با سرمایه گذاری هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغال بیش از ۱۸۳ نفر صادر و یا اصلاح شد.

پایان پیام/۸۳۰۲۱


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید