توزیع روزانه بیش از ۳۰ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در گلستان - افق اقتصادی

توزیع روزانه بیش از ۳۰ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در گلستان - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 32593 |
تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱ |
301 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

مدیر شرکت ‌ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان گفت: روزانه بیش از ۳۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی شامل بنزین، گازوئیل، نفت‌سفید،نفت‌کوره، سوخت هواپیما و غیره در گلستان توزیع می‌شود.

توزیع روزانه بیش از ۳۰ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در گلستان

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: برای جلوگیری و پیشگیری از هرگونه قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، با همکاری وزارت کشور، وزارت نفت و ستادمبارزه با قاچاق ریاست جمهوری سامانه “صدف” طراحی شده است.

وی تصریح کرد: براساس طراحی این سامانه، متقاضیان درخواست سوخت با ثبت‌نام در این سامانه و ارائه مدارک لازم، در کمتر از ۷۲ ساعت می‌توانند سهمیه سوخت خود را از جایگاه‌های موردنظر دریافت کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان خاطرنشان کرد: در این سامانه از متقاضیان درخواست بارگذاری یک کارت بانکی می‌شود تا از آن کارت هم به عنوان فعالیت بانکی و هم دریافت سوخت استفاده کنند.

وی ادامه داد: از شهروندان و دارندگان این کارت تقاضا می‌شود، کارت خود را به هیچ عنوان در اختیار شخص دیگر و یا صاحبان جایگاه قرار ندهند.

حسینی گفت: با توجه به اینکه فرآورده‌های نفتی یکی از منابع خدادادی بوده و برای آیندگان است لذا از جابجایی سوخت برای مصارف غیر از مصرف قید شده در سامانه پرهیز شود که به منزله تخلف و قاچاق خواهد بود.

وی بیان کرد: صنایع، معادن، واحدهای مرغداری و دامداری، شیلات و حدود ۳۸ هزار دستگاه انواع ماشین‌آلات کشاورزی در گلستان از انواع فرآورده‌های نفتی استفاده می‌کنند و ۱۷۸ فروشندگی و جایگاه فرآورده‌های نفتی گازوئیل و نفت در استان فعال است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان ابراز کرد: طرح سهمیه سوخت به ماشین‌آلات کشاورزی براساس سطح زیرکشت اراضی در آق‌قلا بصورت پایلوت در حال اجرا است که در صورت نتایج موفق و مدیریت صحیح سوخت، علاوه بر رفع مشکل سوخت کشاورزان از قاچاق سوخت نیز جلوگیری می‌کند.

حسینی تاکید کرد: روزانه بیش از ۳۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی شامل بنزین، گازوئیل، نفت‌سفید،نفت‌کوره، سوخت هواپیما و غیره در گلستان توزیع می‌شود.

پایان پیام/۸۳۰۲۱


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید