آغاز طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در گنبدکاووس - افق اقتصادی

آغاز طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در گنبدکاووس - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 19567 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ |
306 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

شهردار گنبدکاووس با اشاره به اینکه حداقل ۶۰ درصد از ناوگان فعال برای جابجایی شهروندان گنبدکاووس با عمر بالای ۱۰ سال فرسوده محسوب می‌شود، از آغاز طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در این شهر خبر داد.

آغاز طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس، حداقل ۶۰ درصد از ناوگان فعال برای جابجای شهروندان در گنبدکاووس با عمر بالای ۱۰ سال فرسوده محسوب می‌شود و شهرداری برای بهبود وضعیت خدمات دهی به مردم نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را در دستور کار قرار داده است.

مهمترین وظیفه سازمان مدیریت حمل و نقل شهری با یک هزار و ۶ دستگاه تاکسی درون شهری، ۶۰۰ دستگاه تاکسی تلفنی، ۶ دستگاه اتوبوس و ۲۷ دستگاه ون، ارائه خدمات حمل و نقل مطلوب به شهروندان است.

در این راستا ۱۶ دستگاه خودروی ون و تاکسی به ناوگان حمل و نقل شهری گنبدکاووس افزوده شد.

شهردار گنبدکاووس در حاشیه تحویل تاکسی و ون‌های جدید به مالکان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در گنبدکاووس تعداد ۵۷٠ دستگاه تاکسی فرسوده شهری وجود دارد.

سید علی اصغر موسوی با اشاره به اینکه اکنون هفت دستگاه تاکسی شهری جدید به مالکان واگذار شد، افزود: از ابتدای سال تا امروز ۱۱ دستگاه تاکسی شهری به رانندگان تحویل داده شده است.

شهردار گنبدکاووس گفت: با همکاری وزارت کشور مبنی بر واگذاری ۱۵ دستگاه ون به شهرهای بالای ۱٠٠ هزار نفر جمعیت، پنج دستگاه ون به رانندگان واگذار و بزودی ۱٠ دستگاه دیگر نیز تحویل خواهد شد.

سال گذشته ۲۸ دستگاه تاکسی درون شهری گنبدکاووس نوسازی شده است

موسوی بیان کرد: سال گذشته ۱۲ دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی و امسال هم تاکنون ۱۱ دستگاه تاکسی نوسازی شده و روند نوسازی پنج دستگاه تاکسی فرسوده هم در برنامه قرار دارد.

وی افزود: طرح نوسازی همچنان ادامه دارد و طبق توافقات صورت گرفته با پست بانک، کمیته امداد و بسیج سازندگی برای پرداخت تسهیلات بانکی با درصد پایین به متقاضیان نوسازی، تا آخر سال بخش قابل توجهی از تاکسی‌ها  نوسازی و با تاکسی‌های فرسوده جایگزین خواهد شد.

شهردار گنبدکاووس خاطرنشان کرد: با حمایت شهرداری با هدف توسعه ناوگان و رضایت شهروندان پنج دستگاه ون ۱۲ نفره  تحویل گرفته شده و سهمیه اتوبوس و مینی بوس جدید برای سازمان مدیریت حمل و نقل شهری گنبدکاووس در حال پیگیری است.

وی گفت: این سازمان با داشتن ۲۰ خط تاکسی و ۱۲ خط اتوبوس و مینی بوس به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد و ساماندهی خودروهای سواری شخصی در سطح شهر با همکاری پلیس راهور با هدف تسهیل ترافیک شهری در حال انجام است.
 
پایان پیام/ ۸۳۰۲۲

 


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید