انعقاد قرارداد ۹۲ درصد پرونده‌های مسکن روستایی در گنبدکاووس - افق اقتصادی

انعقاد قرارداد 92 درصد پرونده‌های مسکن روستایی در گنبدکاووس - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 13538 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ |
347 بازدید
۰
8
ارسال به دوستان
پ

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس گفت: بیش از ۹۲ درصد از پرونده‌های مسکن روستایی در بانک‌ها منجر به انعقاد قرارداد شدند.

انعقاد قرارداد ۹۲ درصد پرونده‌های مسکن روستایی در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مرتضی صابری امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سهمیه امسال گنبدکاووس در تشکیل پرونده‌های مسکن روستایی تعداد یک هزار و ۵۴۲ فقره بوده که تمامی آنها تشکیل شده و از این تعداد هزار و ۵۲۸ فقره به بانک‌ها معرفی و یک هزار و ۴۰۸ فقره آن منجر به انعقاد قرارداد شدند.

وی تصریح کرد: بیش از ۹۲ درصد از پرونده‌های معرفی شده به بانک‌ها منجر به انعقاد قرارداد شده و از این نظر گنبدکاووس رتبه نخست را در سطح استان دارد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در مرحله شروع عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی، بانک‌ها تاکنون ۷۷ درصد از تسهیلات اولیه را پرداخت کردند.

وی ادامه داد: در بخش انبوه‌سازی نیز دو پروژه ۴۲ واحدی در تقی‌آباد و ۷۰ واحد روستای حاجی‌قوشان در حال اجرا بوده که ۲۹ واحد آنها تا مرحله سقف رسیده و در این مرحله تحویل متقاضی می‌شود.

صابری گفت: با همکاری و مشارکت دستگاه‌های خدمات رسان پیش بینی می‌شود تا پایان امسال این دو پروژه انبوه‌سازی در گنبدکاووس به بهره‌برداری برسد.

وی درخصوص پروژه ۹۶ واحدی شهرستان خاطرنشان کرد: این پروژه یکی از بهترین پروژه اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوده و تلاش داریم تا ۳۲ واحد مسکونی این پروژه تا هفته دولت به بهره برداری برسانیم.

پایان پیام/۸۳۰۲۱ 


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید