دلیل انزوای کشورهای غربی وجود مردمی با بصیرت و امامین انقلاب است - افق اقتصادی

دلیل انزوای کشورهای غربی وجود مردمی با بصیرت و امامین انقلاب است - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 55585 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۳۶ |
344 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

نماینده ولی فقیه در گیلان یکی‌از دلایل به انزوا رفتن کشورهای غربی را بصیرت مردم و امامین انقلاب دانست و گفت: امروز اگر امامین انقلاب دشمن را به انزوا کشانده به خاطر شهدا و مردمانی ولایتمدار، امام شناس و زمان شناس بود.

دلیل انزوای کشورهای غربی وجود مردمی با بصیرت و امامین انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی ظهر  امروز در مراسم سالگرد شهادت شهید علی اخوین انصاری استاندار اسبق گیلان و شهید علیرضا نورانی معاون عمرانی استانداری و گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵۷ شهید کارمند استان با بیان اینکه شهید انصاری با بصیرت خود، امام وقت را شناخت و برای کمک به انقلاب و مردم از آمریکا به ایران و سپس‌ برای خدمت به مردم به گیلان سفر کردند.

وی با تأکید بر امام و زمان شناسی شهیدان انصاری و نورانی گفت:  این دو شهید در کنار امام شناسی زمان شناس هم بودند و در برهه‌های حساس به کمک مردم و انقلاب و آماده و در این مسیر جان خود را نثار کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان یکی‌از دلایل به انزوا رفتن کشورهای غربی را بصیرت مردم و امامین انقلاب دانست و بیان کرد: امروز اگر امامین انقلاب دشمن را به انزوا کشانده به خاطر شهدا و مردمانی ولایتمدار، امام شناس و زمان شناس بود.

دلیل انزوای کشورهای غربی وجود مردمی با بصیرت و امامین انقلاب است

 

استاندار گیلان نیز در این مراسم  با بیان اینکه شهیدان انصاری و نورانی نماد بارز مدیران در طراز انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: شهید انصاری در تمامی امور خدا راه در نظر گرفته و پس از قبول مسوولیت در گیلان اشک می‌ریختند که نشان از اوج ایمان و صداقت این شهید بود. 

اسدالله عباسی با اشاره به روحیه خدمتگزاری شهیدان انصاری و نورانی در طول عمر با برکتشان، افزود: شهیدان انصاری و نورانی نمونه خدمتگزاری با روحیه جهادی، انقلابی، وفاداری و ولایتمداری در تاریخ انقلاب اسلامی هستند که فقط هدفشان کمک به محرومین بود‌.

وی مسؤولان را امانت‌دار شهدایی همچون شهید رجایی، بهشتی، انصاری و نورانی دانست و بیان کرد: بعد از ۴۲ سال امروز جمع شدیم تا اعلام کنیم ما مدیران امانت دار شهدا هستیم زیرا مدیران شهیدی همچون شهید انصاری، نورانی و رجایی با تبعیت از امام راحل(ره) به دنبال رفع محرومیت زدایی در کشور بوده و در این راه توسط منافقین کوردل شهید شد.

استاندار گیلان با تأکید بر جهاد تبیین در خصوص دلایل ترور خدمتگزاران مردم و متولیان نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط منافقین کور دل، تصریح کرد: باید رسانه‌ها و یادگاران انقلاب و دوران دفاع مقدس دلیل ترور خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم توسط منافقین باید برای مردم تبیین کنند، زیرا در این صورت دیگر شاهد نفوذ فرهنگی دشمن نخواهیم بود.

عباسی با بیان اینکه خون پاک شهیدان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اکنون به ثمر نشسته و کشورهای غربی در انزوای کامل به سر می‌برند، گفت: اکنون شاهدیم که منافقین کوردل از کشورهای مختلف به بیرون رانده شده و تمامی امکانات آنان در آلبانی از بین رفت که نشان دهنده به ثمر نشستن خون شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس است.

دلیل انزوای کشورهای غربی وجود مردمی با بصیرت و امامین انقلاب است

 

در پایان این مراسم از کتاب سربداران دیار میرزا(زندگینامه شهدای کارمند استان گیلان) رونمایی شد.

پایان پیام/۳۳۸۹


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید