کمبودهای درمانی گیلان توسط ستاد اجرایی فرمان امام بر طرف شود - افق اقتصادی

کمبودهای درمانی گیلان توسط ستاد اجرایی فرمان امام بر طرف شود - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 54946 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۳۶ |
282 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

استاندار گیلان خواستار برطرف شدن کمبودهای درمانی گیلان توسط ستاد اجرایی فرمان امام شد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام بازوی دولت سیزدهم در رفع محرومیت زدایی و تکمیل بسیاری از پروژه‌های عمرانی است.

کمبودهای درمانی گیلان توسط ستاد اجرایی فرمان امام بر طرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در دیدار  دکتر عارف نوروزی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)  و اعضای مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی،  َبا بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام بازوی دولت سیزدهم در رفع محرومیت زدایی و تکمیل بسیاری از پروژه‌های عمرانی است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دستورات امام راحل(ره) تشکیل ستاد اجرایی فرمان امام بود که همواره در طول ۴۴ سال گذشته بازو دولت برای رفع محرومیت زدایی و تکمیل پروژه‌های عمرانی دارد.

وی با اشاره به نقش ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در تحقق طرح نهضت ملی مسکن در کشور، گفت:  برای ساخت مسکن محرومین و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گیلان با مشکل اراضی مواجه هستیم که ستاد اجرایی می‌تواند در این خصوص بسیار به تحقق این مهم و رفع کمبود زمین کمک کند.

استاندار گیلان از امضای تفاهم‌نامه میان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و استانداری در حوزه‌های عمرانی و ‌زیرساخت‌ها خبر داد و بیان کرد: توافق نامه خوبی میان استانداری و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه ساخت مسکن محرومین و دیگر پروژه‌های عمرانی استان امضا شده که در صورت تحقق کامل، منجر به توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان می‌شود.

عباسی یکی‌ از درخواست‌های مهم از ستاد اجرایی فرمان امام(ره) را رفع محرومیت زدایی در روستاهای استان دانست و تصریح کرد: در طول یک سال و نیم گذشته اقدامات خوبی در حوزه رفع محرومیت زدایی در روستاهای استان شد به طوری که اکنون تمامی روستاها از نعمت آب، برق، گاز و تلفن برخوردار هستند ولی با این حال در تلاش برای رفع محرومیت‌زدایی در استان تصمیمات خاصی در حال اتخاذ شدن است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به رفع کمبودهای بیمارستانی در گیلان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بیان کرد: یکی از نیازهای مبرم مردم گیلان فراهم آوری امکانات درمانی مناسب در استان است، از این رو از رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) درخواست دارم به این امر توجه ویژه کرده و گیلان جزو استان‌های برخوردار باشد.
پایان پیام/۳۳۸۹


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید