آیت‌الله فلاحتی: مدیران جهادگر و دلسوز به‌کارگیری شوند - افق اقتصادی

آیت‌الله فلاحتی: مدیران جهادگر و دلسوز به‌کارگیری شوند - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 30413 |
تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷ |
339 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تاکید بر ضرورت به‌کارگیری مدیران دلسوز در همه بخش‌ها گفت: مدیرانی که دلسوز بازنشستگان و اهل عمل جهادی هستند باید به‌کارگیری شوند و درد و دل کارفرمایان هم شنیده شود.

آیت‌الله فلاحتی: مدیران جهادگر و دلسوز به‌کارگیری شوند

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان تامین اجتماعی استان گیلان در دفتر مصلای رشت، با بیان اینکه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی بزرگترین وزارتخانه از جهت داشتن شعب گوناگون و سازمان‌های تابعه است،  اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی یکی از همین نهادهاست که در حال فعالیت است‌.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به تأثیرات منفی سوء‌مدیریت برای کارخانجاتی مانند چوکا گفت: متأسفانه کارخانه چوکا که روزی جزو اولین‌ها در کشور و دارای قدمت بسیار بود، به دلیل سیاسی‌کاری و سوء‌مدیریت‌ها آسیب دیده است اما هنوز جای ترمیم و بازسازی وجود دارد.

وی با اشاره به برخی اجتماعات کارگری، بازنشستگان و مطالبات آن‌ها  تصریح کرد: جمعیت زیادی تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند و لذا هرکسی در هر جای این سازمان زحمت می‌کشد بداند که نفعش به همه توده‌ها می‌رسد زیرا یک نظامی، کارگر و کارمند بازنشسته که سال‌های سال زحمت کشیده انتظار دارد که بعد از بازنشستگی آثار تلاش‌های خود را ببیند؛ در سال‌های اخیر نیز تلاش‌های خوبی برای رفع بعضی موانع و ایجاد زمینه پیشرفت در این حوزه انجام شده، اما هنوز ناکافی است.

فلاحتی  با تأکید بر ضرورت به‌کارگیری مدیران دلسوز در همه بخش‌ها افزود: مدیرانی که دلسوز بازنشستگان و اهل عمل جهادی هستند به‌کارگیری شوند زیرا مدیر تا دلسوز نباشد نمی‌تواند کاری انجام دهد و جهادی عمل کردن نیز یعنی زود نرنجد، زیرا با جامعه‌ای در ارتباط است که یک عمر کار کرده است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به پاک‌دستی در سازمان گفت: مسئله بعدی پایبندی به ارزش‌های نظام است زیرا در دنیا و مدیریت‌های امروز، ایمان به خدا و نیروی ارزشی بسیار اهمیت دارد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه درد و دل کارفرمایان که حلقه ارتباط هستند باید شنیده شود، بیان کرد: در زمینه توجه به کسانی که دارای معوقات بانکی و کارگاه‌های کوچک و بزرگ هستند، باید محتاطانه عمل شود زیرا در میان آن‌ها ممکن است افرادی قدرتمند و توانمندی باشند که قوانین را رعایت نمی‌کنند، بنابراین همه چیز باید رصد شود.

فلاحتی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان بعضاً به فکر بهره‌وری هستند نه بهره‌دهی افزود: تولیدکننده علاوه بر بهره‌وری باید به فکر بهره‌دهی هم باشد.

امام جمعه رشت خطاب به کارکنان و مدیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: به قشر کارگر خیلی توجه کنید زیرا بیشترین سختی‌ها بر دوش آنان است.

پایان پیام/۳۳۸۹


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید