آخرین وضعیت وضعیت ساماندهی سواحل امین‌آباد و مروارید - افق اقتصادی

آخرین وضعیت وضعیت ساماندهی سواحل امین‌آباد و مروارید - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 20555 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ |
239 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

نماینده عالی دولت در گیلان وضعیت ساماندهی سواحل در گیلان را خوب و قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: طرح ساماندهی سواحل در ساحل امین‌آباد در حال اجرایی شدن بوده و در ساحل مروارید هم این امر به خوبی در حال اجراست.

آخرین وضعیت وضعیت ساماندهی سواحل امین‌آباد و مروارید

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در جریان سفر یک‌روزه به بخش خشکبیجار از توابع شهرستان رشت از نوار ساحلی امین آباد و مروارید رشت بازدید و آخرین وضعیت ساماندهی سواحل را مورد بررسی دقیق و میدانی قرار داد. 

نماینده عالی دولت در گیلان در این بازدید و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح سالمسازی دریا منجر به کاهش تلفات ناشی از غرق شدن در سواحل می‌شود، اظهار کرد: در این استان ۳۰۰ نقطه خطر آفرین شناسایی و کل سواحل گیلان ۳۵ نقطه برای طرح ساماندهی مشخص شده که مسافران و گردشگران بومی و غیربومی می‌توانند از آن استفاده کنند. 

اسدالله عباسی وضعیت ساماندهی سواحل در گیلان را خوب و قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: طرح ساماندهی سواحل در ساحل امین آباد در حال اجرایی شدن بوده و در ساحل مروارید هم این امر به خوبی در حال اجراست و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد. 

وی با تکلیف به تمامی فرمانداران در خصوص اجرای درست طرح سالمسازی دریا در گیلان بیان کرد: در این استان بیش از ۳۰۰ کیلومتر نوار ساحلی وجود دارد لذا تمامی فرمانداران، بخشداران و دهیاران باید در مناطقی که شنا هیچگونه خطری برای افراد ندارد، طرح سالمسازی را اجرایی کنند.

پایان پیام/۸۴۰۰۸


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید