دستگیری قاچاقچی و کشف ۲۰۰ کیلو تریاک در داراب - افق اقتصادی

دستگیری قاچاقچی و کشف 200 کیلو تریاک در داراب - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 62591 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۴۱ |
292 بازدید
۰
7
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از سواری پژو در شهرستان داراب خبر داد.

دستگیری قاچاقچی و کشف ۲۰۰ کیلو تریاک در داراب

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز سردار حبیبی با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان، ماموران ایست و بازرسی قلاتویه داراب به همراه کارکنان یگان تکاوری حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی بندرعباس-شیراز به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

وی افزود: راننده قاچاقچی بدون توجه به ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ماموران انتظامی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف کنند، بیان کرد‌: در بازرسی از سواری پژو ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه در این خصوص راننده قاچاقچی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: اقدامات سوداگران مرگ در این استان از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند.

عملیات مشترک پلیس اصفهان و لارستان و کشف ۳۰ کیلو شیشه و هروئین

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف سواری تارا و کشف بیش از ۳۰ کیلو گرم مواد مخدر صنعتی (شیشه و هروئین) در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌ اصفهان و لارستان خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده با اعلام این خبر بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با سواری تارا در محور مواصلاتی بندرعباس- شیراز در حال انتقال یک محموله مواد مخدر است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس لارستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان لارستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند سواری تارا را شناسایی و آن را با اقدامات فنی و تخصصی متوقف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این سواری ۲۵ کیلو و ۴۵۰ گرم شیشه و ۴ کیلو و ۹۰۰ گرم هروئین (در مجموع ۳۰ کیلو و ۳۵۰ گرم مواد مخدر) که به صورت کاملا حرفه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

سردار ملک‌زاده با اشاره به اینکه در این خصوص راننده و ۲ سرنشین دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را سریعا به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع و پلیس را در مبارزه با سودا گران مرگ یاری رسانند.

جلوگیری از خروج ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در بازرسی از یک دستگاه تریلر خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی  با اعلام این خبر بیان داشت: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، ماموران انتظامی لارستان روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از این کامیون ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز کشف و در این رابطه راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ یوسفی خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر، هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید