یک برش مهربانی؛ نذر پیتزا غدیر را برای کودکان به یادماندنی کرد+فیلم - افق اقتصادی

یک برش مهربانی؛ نذر پیتزا غدیر را برای کودکان به یادماندنی کرد+فیلم - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 57426 |
تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ |
290 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مدیر گروه جهادی انصارالمهدی (عج) گفت: طرح یک برش مهربانی ۴ سال است که با حمایت خیرین با توزیع پیتزا در عید غدیر میان خانواده‌های نیازمندِ شناسایی شده انجام می‌شود.

یک برش مهربانی؛ نذر پیتزا غدیر را برای کودکان به یادماندنی کرد+فیلم

زینب باعرضه، مدیر گروه جهادی انصارالمهدی (عج) در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز، در خصوص طرح یک برش مهربانی اظهار داشت: این طرح با اسم «یک برش، مهربانی» ۴ سال است که با حمایت خیرین به صورت توزیع پیتزا میان خانواده‌های شناسایی شده انجام می‌‌شود.

او ادامه داد: این طرح مورد استقبال زیاد خیرین هم قرار گرفته و بسیار بیشتر از سایر طرح‌های خیریه به آن رغبت نشان می‌دهند، همه دوست دارند با یک تیر دو نشان بزنند و علاوه بر ثواب اطعام در عید غدیر کودکان را نیز شاد کنند.

او به روایات و ثواب توزیع اطعام در عید غدیر اشاره کرد و گفت: در احادیث نقل شده که امام صادق علیه‌السلام فرمودند، «غذا دادن به یک مومن در روز عید غدیر ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و صدیق و یک میلیون شهید و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد” این سخن امام صادق این روزها در ایام غدیر الگوی بسیاری از گروه‌های جهادی و خیریه قرار گرفته تا با جمع آوری مبالغ مختلف از مردم، سنت حسنه اطعام غدیر را به جا بیاورند.

باعرضه درخصوص یکی از گروه های جهادی اظهار داشت: یکی از این گروه ها، گروه جهادی انصارالمهدی است که چند سالی است در شیراز فعالیت می‌کند و امسال برای چهارمین سال پیاپی نذر پیتزا را در برنامه خود دارد.

وی افزود: اطعام این گروه یک غذای خاص است؛ پیتزا! غذایی که معمولا کودکان به آن علاقه زیادی دارند اما با توجه به قیمت‌ها، تهیه آن برای خانواده‌های نیازمند مشکل است، اعضای این گروه خانواده‌های بی‌بضاعت شیرازی را شناسایی می‌کنند و در عید غدیر بین این خانواده‌ها که عموما فرزند کوچک دارند پیتزا توزیع می‌کنند.

او ضمن اشاره به بازخورد این خانواده ها بیان کرد: نیازمندان مورد شناسایی در این طرح می‌گویند اگر به جای پیتزا گوشت و مرغ و… توزیع می‌شد این مقدار شادی و نشاط به وجود نمی‌آمد اما توزیع پیتزا لبخند کودکان و‌ شادی بسیاری به خانه می‌آورد.

او در آخر اظهار داشت: امسال قدم هایی که بر میداریم را نذر ظهور امام زمان (عج) کردیم و به همین خاطر شعار امسال اطعام غدیریِ این گروه «نذر ظهور وارث غدیر» می‌باشد.

وی تاکید کرد: تا این لحظه ۵۰ میلیون تومان جهت انجام این نذری از سوی مردم خیر جمع آوری شده است و واریزی‌ها همچنان ادامه دارد تا خاطره خوب دیگری را در دهن کودکان در عید سعید غدیر رقم بزند.

 

 

پایان پیام/ن


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید