میزان تسهیلات اشتغالزایی برای جهرم از ۱۲۰ به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت - افق اقتصادی

میزان تسهیلات اشتغالزایی برای جهرم از ۱۲۰ به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 55671 |
تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲ |
303 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با بیان اینکه میزان تسهیلات اشتغالزایی برای شهرستان جهرم در سال جاری از ۱۲۰ به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت، گفت: همچنین اگر کارفرمایی بتواند یکی از مددجویان کمیته امداد را مشغول به کار کند ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت می‌کند.

میزان تسهیلات اشتغالزایی برای جهرم از ۱۲۰ به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد استان فارس به جهرم سفر کرد و با همراهی شعبانی فرماندار ویژه جهرم و رضایی نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی از چندین پروژه کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چهرم بازدید شد. 

در این سفر مقرر شد، مجتمع چند منظوره جنوب کشور (آموزشی، فرهنگی، ورزشی، مهمان سرا و …) در باغ کمیته امداد جهرم برای استفاده عموم به ویژه مددجویان تحت پوشش این کمیته ساخته شود.

همچنین در بازدید از ساختمان نیمه تمام این کمیته در خیابان ۱۷ شهریور مقرر شد این مکان به عنوان بازارچه محلی برای اشتغالزایی و محل فروش تولیدات مددجویان تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

در پایان با حضور فرماندار ویژه جهرم، نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس از کمیته امداد جهرم بازدید و ضمن دیدار با مراجعین و مددجویان در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با بیان اینکه در این سفر میزان تسهیلات اشتغالزایی برای شهرستان در سال جاری از ۱۲۰ به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت، گفت: همچنین اگر کارفرمایی بتواند یکی از مددجویان کمیته امداد را مشغول به کار کند ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت می‌کند.

وی افزود: امیدارم که بحث مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته در شهرستان با حمایت های نماینده و فرماندار ویژه شهرستان به سرانجام خوبی خواهد رسید.

پایان پیام/خ


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید