اهالی قلم پیشرانان توسعه فارس - افق اقتصادی

اهالی قلم پیشرانان توسعه فارس - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 54987 |
تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ |
295 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در آیین رونمایی از پوستر جایزه کتاب سال فارس اظهار کرد: فرهیختگان می‌توانند پیشران عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی استان و کشور باشند.

اهالی قلم پیشرانان توسعه فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمید رضا قانع ضمن تبریک روز قلم به خبرنگاران و برگزیدگان جایزه کتاب سال فارس در سال گذشته گفت: امید است قلم به گونه‌ای ارج نهاده شود که سایر ابزارهای مدیریتی ناکارآمد شود و مدیران بدانند به مدد آن می‌توان همه حوزه‌ها را مدیریت کرد.

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به مناسبت رونمایی از پوستر جایزه کتاب سال این استان، گفت: ناشران و مولفان برای شرکت چهارمین دوره در این رویداد تا ۳۰ شهریور ماه فرصت دارند.

غلامرضا خوش اقبال افزود: متقاضیان باید کاربرگ ثبت نام را همراه با ۲جلد از کتاب خود به دبیرخانه واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس تحویل دهند.

وی با بیان اینکه امسال رده موضوعی خانواده نیز به جایزه کتاب سال‌ فارس افزوده شده، عنوان کرد: فلسفه، روانشناسی، دین، زبان، علوم محض و کاربردی، ادبیات، تاریخ، جغرافیا، کودک و نوجوان، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و خانواده از موضوعات چهارمین جایزه کتاب سال فارس است.

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: داوران خانه کتاب و ادبیات ایران آثار ارسال شده را ارزیابی و گزینش می‌کنند.

پایان پیام/خ


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید