پلیس بزرگترین مجموعه امنیتی کشور است - افق اقتصادی

پلیس بزرگترین مجموعه امنیتی کشور است - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 41515 |
تاریخ انتشار : ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸ |
244 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه پلیس بزرگترین مجموعه امنیتی کشور است، گفت: تنوع و تکثر مأموریت ها و خدمات پلیس در جامعه بسیار زیاد است.

پلیس بزرگترین مجموعه امنیتی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار رضا بنی اسدی فر در جلسه جمع بندی نتایج بازدید تخصصی از حوزه پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان فارس در شیراز، اظهار داشت: خوشبختانه در استان فارس همدلی و همراهی شورای تأمین با مجموعه انتظامی استان بسیار مشهود است و این موضوع در انجام هر چه بهتر مأموریت های محوله تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: با حضور فرمانده ای با روحیه و عملیاتی مثل سردار “حبیبی” فرمانده انتظامی استان فارس، می توان از ظرفیت های بالای این استان در راستای ارتقاء نظم و امنیت استفاده کرد.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با انتقاد از جزیره ای عمل کردن و عدم همپوشانی در انجام برخی از اقدامات در مجموعه انتظامی کشور، گفت: باید با تمام وجود و استفاده لازم از ظرفیت های موجود، با هماهنگی و هم افزایی مأموریت های محوله را انجام داد.

سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: در انجام مأموریت ها باید ستاد و صف در کنار هم قرار گیرند و در این صورت است که سرمایه اجتماعی پلیس افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه کلانتری ها و پاسگاه ها در مجموعه انتظامی کشور، اظهار داشت: باید بهترین و مجرب ترین نیروها در کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی بکارگیری شوند تا ضمن برخورد خوب و مناسب با مردم، اقدامات را ارائه و خدمات خود را انجام دهیم.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا در پایان بر لزوم تقویت کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تأکید کرد.

پایان پیام/خ


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید