مطالبه‌گری موجب رشد جامعه می‌شود - افق اقتصادی

مطالبه‌گری موجب رشد جامعه می‌شود - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 36377 |
تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱ |
343 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

فرماندار شهرستان فیروزآباد گفت: هرزمانی که مطالبه‌گری نقش‌آفرینی کرده است تمامی پتانسیل‌های موجود را به آن سمت و سو سوق می‌دهد و با ایجاد یک هم‌فکری سبب می‌شود مشکلات مرتفع شود و جامعه رشد یابد.

مطالبه‌گری موجب رشد جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، حبیب‌الله جمشیدی در مجمع مطالبه‌گران شهرستان فیروزآباد اظهار داشت: در نظامی زندگی می‌کنیم که محتوا و خط مشی مذهبی دارد و ما از آیات قرآن درمی‌یابیم باید با هم‌فکری و مشورت کارها و مشکلات را حل کنیم.

وی افزود: هدف از مطالبه‌گری رشد جامعه است، مطالبه‌گری جامعه‌ای را فراهم می‌کند که برای فرزندان ما بهترین مکان برای زیستن باشد، مطالبه گرها باعث رشد جامعه شده‌ و یک چشم انداز بسیار خوبی را تعریف کرده اند.

جمشیدی گفت: مطالبه گری و شفاف‌سازی مکمل هم هستند و با هم‌سویی آن‌ها جامعه‌ای پویا خواهیم داشت، مسائل و مشکلات بسیاری داریم و از آنطرف هم کارهای بسیار خوبی انجام شده است.

مطالبه باید همراه با راهکار باشد

دبیر مجمع مطالبه‌گران فارس نیز در این جلسه گفت: وظیفه اصلی مجمع حمایت از مطالبه‌گران است، حمایت از هر فردی که می‌خواهد صدای مردم را به مسئولین برساند.

حسین کشتکار افزود: تشکل‌های زیادی در شهرستان‌ها تشکیل شده است اما وقتی به هدف می‌رسیم که بتوانیم هم‌افزا با هم پیش برویم.

وی گفت: مطالبه باید همراه با راهکار باشد، مطالبه‌گر باید علاوه بر انتقاد به طور تخصصی راهکار آن را بررسی نماید و ارائه دهد، مجمع مطالبه‌گران استان فارس کارگروهای تخصصی را در هر شهرستان به صورت تخصصی تشکیل داده است که مشکلات و راهکارها به صورت تخصصی در آن بررسی می‌شود.

کشتکار در پایان گفت: از فرماندارهای شهرستان‌ها تقاضا داریم در کنار مطالبه‌گرها باشند،  متاسفانه در برخی شهرستان ها اینطور نیست و مسئولین در مقابل مطالبه‌گران می‌ایستند.

پایان پیام/ن


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید