گروه سرود آباده برگزیده جشنواره ملی سرود رضوی شد+ فیلم - افق اقتصادی

گروه سرود آباده برگزیده جشنواره ملی سرود رضوی شد+ فیلم - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 19196 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ |
298 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

مربی گروه سرود کریم اهل بیت علیه السلام آباده گفت: در مرحله اول جشنواره ملی سرود رضوی در بخش های رقابتی، صحنه ای و پاتوقی حدود ۳۵ هزار دانش آموز در قالب ۴۳۶ گروه در رشته های مختلف شرکت کردند که از میان آنها گروه سرود کریم اهل بیت علیه السلام آباده برگزیده شد.

گروه سرود آباده برگزیده جشنواره ملی سرود رضوی شد+ فیلم

محمد‌ مهدی یزدانبخش مربی گروه سرود کریم اهل بیت علیه السلام آباده در گفتگو با خبرنگار فارس در آباده در خصوص دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی توضیح داد و گفت: هرساله بنیاد بین المللی امام رضا(ع) با همکاری وزارت ارشاد و آموزش و پرورش زیر نظر آستان قدس رضوی جشنواره ای تحت عنوان سرود ملی رضوی برگزار می‌کنند. 

او ادامه داد: امسال میزبان این جشنواره استان گلستان به مرکزیت گرگان است و اختتامیه را در تاریخ ۲۰ تا ۲۳ تیرماه برگزار میکند. 

گروه سرود آباده برگزیده جشنواره ملی سرود رضوی شد+ فیلم

او در خصوص بخش ها و تعداد شرکت کنندگان اظهار داشت: در مرحله اول در بخش های رقابتی، صحنه ای و پاتوقی حدود ۳۵ هزار دانش آموز در قالب ۴۳۶ گروه در رشته های مختلف شرکت کردند. 

او به برگزیدگان این مسابقه پرداخت و گفت: از میان ۴۳۶ گروه حدود ۳۶ گروه برگزیده شدند و به مرحله نهایی راه یافتند که ۱۰ گروه در بخش پاتوقی انتخاب شدند و از میان آنها گروه سرود کریم اهل بیت آباده و گروه دیگری از لار فارس نیز جزء برگزیدگان این بخش شدند. 

یزدانبخش در خصوص گروه سرود کریم اهل بیت علیه السلام آباده گفت: گروه سرود کریم اهل بیت علیه السلام هشت عضو دارد که  زیر نظر دفتر امام جمعه آباده است که با دو کار با موضوع امام رضا (ع) و شاهچراغ (ع)در این جشنواره شرکت کرد و برگزیده شد. 

او افزود:  همچنین در سایر جشنواره ها شرکت کرده  و مقام کسب کردیم از جمله، مقام اول جشنواره سرود فجر استان فارس، مقام اول در مسابقات دانشگاه آزاد و علاوه بر اینها برنامه های سرود زیادی در صدا و سیما فارس اجرا کردیم.

 

پایان پیام/خ


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید