دستگیری کلاهبردار متواری در چهارمحال و بختیاری - افق اقتصادی

دستگیری کلاهبردار متواری در چهارمحال و بختیاری - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 52063 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۳۹ |
287 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری از دستگیری فردی که خود را مالک فروشگاه زنجیره‌ای معرفی و از ۵۰ شهروند بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

دستگیری کلاهبردار متواری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، جعفر نفر گفت: در پی وصول پرونده‌ای از مرجع قضائی مبنی بر شناسایی و جلب یک کلاهبردار متواری، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری افزود: در تحقیقات صورت گرفته  مشخص شد متهم در پوشش مالک فروشگاه زنجیره‌ای و با تبلیغ تاسیس رستوران در شهرکرد از افراد زیادی حدود ۲ میلیارد تا ۱۰ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۲ به بعد به بهانه سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مذکور اخذ و در ابتدا جهت حصول اطمینان شکات به مدت چندین ماه سودهای مشارکت غیرعرفی به آنان پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: با حصول اطمینان شکات و سودهی مقطعی به آن‌ها مبالغ هنگفتی در حدود ۱۰ سال گذشته تا کنون از شهروندان کلاهبرداری کرده  و در نهایت متواری شده است. 

نفر اضافه کرد: ماموران در نهایت پس از انجام اقدامات اطلاعاتی وسیع و هوشمندانه مخفیگاه متهم را در یکی از مناطق شهرکرد شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند. 

وی با بیان اینکه متهم از ۵۰ نفر بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است، بیان کرد: از شهروندانی که به این شیوه از آنان کلاهبرداری شده درخواست می‌شود تا برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی مراجعه کنند. 

 رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری به شهروندان توصیه کرد، در سرمایه‌گذاری‌های خود تحقیق و هوشمندانه عمل کنند تا گرفتار شیادان و کلاهبرداران نشوند. 

پایان پیام /۶۸۰۲۴


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید